Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 08:50Morrn! härliga -19 grader när jag gick hemifrån. Me like! 😀
Morrn! härliga -19 grader när jag gick hemifrån. Me like! 😀
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 09:10Morrn morrn
Nej Celos -19 är inte okej 🙂
Morrn morrn
Nej Celos -19 är inte okej 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2013, 09:22Jag behöver inga långkalsonger, inga byxor alls. Fördelen med reducerad känsel i underredet är att jag kan ha sex hur länge som helst. Kanske inte det jag förväntade mig av injektionen...
Jag behöver inga långkalsonger, inga byxor alls. Fördelen med reducerad känsel i underredet är att jag kan ha sex hur länge som helst. Kanske inte det jag förväntade mig av injektionen...
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 10:05Inget ont som inte har något gått med sig Bruse 😉
Jo Heff, det är helt okej 😉
Inget ont som inte har något gått med sig Bruse 😉
Jo Heff, det är helt okej 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2013, 10:43Nja, så kul är det inte att ha reducerad känsel. Det ställer till det för vissa kroppsfunktioner.
Nja, så kul är det inte att ha reducerad känsel. Det ställer till det för vissa kroppsfunktioner.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 11:45Hehe, det kan jag tänka mig. 😉
Hehe, det kan jag tänka mig. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 25 January 2013, 12:21Så kul är det faktiskt inte
Så kul är det faktiskt inte
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 09:09God Morgon, sov gott och länge i natt. Så skönt att vakna av sig själv strax före att klockan ska ringa. Ha en toppendag, det tänker jag ha 😀
God Morgon, sov gott och länge i natt. Så skönt att vakna av sig själv strax före att klockan ska ringa. Ha en toppendag, det tänker jag ha 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 09:14Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 26 January 2013, 10:06God morgon,
gjort mina första stavtag i längdspåret, snacka om Bambi på hal is:)
God morgon,
gjort mina första stavtag i längdspåret, snacka om Bambi på hal is:)