Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 08:41God Morgon. Lite segt här i Kallhäll, kom i säng först runt 3 (länge sen jag tog sista pendeln hem) och vaknade av mig själv runt 7. Kunde inte somna om så nu blir det rejäla doser kaffe. Fast det gör inget att jag är trött för jag hade en bra dag i går :
God Morgon. Lite segt här i Kallhäll, kom i säng först runt 3 (länge sen jag tog sista pendeln hem) och vaknade av mig själv runt 7. Kunde inte somna om så nu blir det rejäla doser kaffe. Fast det gör inget att jag är trött för jag hade en bra dag i går :
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 10:00Go förmiddag 🙂
Go förmiddag 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 14:45Gomorron, gonatt, gomiddag, godda.... Är det dag eller natt?
Gomorron, gonatt, gomiddag, godda.... Är det dag eller natt?
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 18:11Spelar ingen roll - tiden räcker ändå inte......
Spelar ingen roll - tiden räcker ändå inte......
Quote from Funbeat user on 27 January 2013, 21:06Mmm... Jag vet. (#)
Mmm... Jag vet. (#)
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 05:34godmorgon, då är det dags att åka och jobba!
godmorgon, då är det dags att åka och jobba!
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 07:02Godmorgon, idag behöver jag inte skrapa ngr rutor, det är rejäla svängningar på temperaturen.
Godmorgon, idag behöver jag inte skrapa ngr rutor, det är rejäla svängningar på temperaturen.
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 08:26Gomorron!! (H)
Plankan - check
Veckans armhävningar - checkNu kaffe!
Ha en fantastisk dag, underbara singlar! (L)
Gomorron!! (H)
Plankan - check
Veckans armhävningar - check
Nu kaffe!
Ha en fantastisk dag, underbara singlar! (L)
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 18:43inga isiga rutor, men jag hade några centimeter snö på bilen i morse..
inga isiga rutor, men jag hade några centimeter snö på bilen i morse..
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 04:33Morrn morrn
Morrn morrn