Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 09:06Dags för en ny dag, kvällsarbete på det sjuka huset för min del. I går var det tö så vi får se hur många som halkar idag.
Dags för en ny dag, kvällsarbete på det sjuka huset för min del. I går var det tö så vi får se hur många som halkar idag.
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 09:17Gomorron!!
Sitter på bussen mot Oslo. Har 3 tråkiga timmar framför mig. Jag kunde ju kanske lyssna på musik nu när spotify är tillbaks i min mobil... OM DET INTE VAR FÖR ATT JAG SLARVAT BORT MINA HÖRLURAR!!! Gaaaah!I övrigt känns det rätt ok. Allt är ti
Gomorron!!
Sitter på bussen mot Oslo. Har 3 tråkiga timmar framför mig. Jag kunde ju kanske lyssna på musik nu när spotify är tillbaks i min mobil... OM DET INTE VAR FÖR ATT JAG SLARVAT BORT MINA HÖRLURAR!!! Gaaaah!
I övrigt känns det rätt ok. Allt är ti
Quote from Funbeat user on 29 January 2013, 09:33God morgon!
Här dricks dagens första kôpp framför tv:n och morgongympan för handleden är gjord...
Hoppas ni får en bra dag vart ni än befinner er 🙂
God morgon!
Här dricks dagens första kôpp framför tv:n och morgongympan för handleden är gjord...
Hoppas ni får en bra dag vart ni än befinner er 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 29 January 2013, 11:31Godmorgon! Trillade in på kontoret kvart i elva. Det har sina sidor att åka annorstädes en timme bort för att fluffa och tågen går sällan.
Godmorgon! Trillade in på kontoret kvart i elva. Det har sina sidor att åka annorstädes en timme bort för att fluffa och tågen går sällan.
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 09:51Gomorron!
Jag skulle sova till kl 7.
Det gjorde jag inte.
Jag sov till kl 8.08 (#)
Gomorron!
Jag skulle sova till kl 7.
Det gjorde jag inte.
Jag sov till kl 8.08 (#)
Quote from Funbeat user on 30 January 2013, 10:06Jag skulle vara i skolan kl 8 men vaknade strax efter 9.....
Jag skulle vara i skolan kl 8 men vaknade strax efter 9.....
Quote from Funbeat user on 31 January 2013, 09:48Dags för frukost, kunde sova ut idag och det var skönt. Idag strå VU på programmet och så ska jag kolla hur det går med min 100-dagars utmaning.
Ha en bra dag 🙂
Dags för frukost, kunde sova ut idag och det var skönt. Idag strå VU på programmet och så ska jag kolla hur det går med min 100-dagars utmaning.
Ha en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 04:10Morning gott folk
Morning gott folk
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 07:08Morrn!
Heff hann före mig med 10 min. Skönt att det är fredag. 😀
Morrn!
Heff hann före mig med 10 min. Skönt att det är fredag. 😀
Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 07:19God morgon från S-tälje, hoppas alla får en toppen fredag
God morgon från S-tälje, hoppas alla får en toppen fredag