Quote from Funbeat user on 1 February 2013, 09:59God morgon från ett kallt Kallhäll, skönt att solen lyser när jag steg upp 😀
Jag jobbar i helgen men det är skönt att det är fredag. Jag räknar ner till en ledig vecka, 6 arbetsdagar kvar.
God morgon från ett kallt Kallhäll, skönt att solen lyser när jag steg upp 😀
Jag jobbar i helgen men det är skönt att det är fredag. Jag räknar ner till en ledig vecka, 6 arbetsdagar kvar.
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 09:05God morgon, vackert väder bjuder denna söndag på, härligt blir så glad
God morgon, vackert väder bjuder denna söndag på, härligt blir så glad
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 09:56Morrn! Klarblå himmel, lagom kyla, blanka isar och lite vind....det blir en dag på isen....(t.ledin ) med mera med mera
Morrn! Klarblå himmel, lagom kyla, blanka isar och lite vind....det blir en dag på isen....(t.ledin ) med mera med mera
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 10:41God morgon från Hotell Skarpnäck! Rekommenderas för övrigt 😉 Sol här med, jag ska i väg och jobba men kan njuta av fin utsikt från arbetsplatsen.
God morgon från Hotell Skarpnäck! Rekommenderas för övrigt 😉 Sol här med, jag ska i väg och jobba men kan njuta av fin utsikt från arbetsplatsen.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 04:12Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 07:04Morrn!
Halvdag idag sen bär det av hemåt för packning. 😀
Morrn!
Halvdag idag sen bär det av hemåt för packning. 😀
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 07:10God Morgon!
Pysseldag hemma, alltid är det nåt som ska fixas. Just nu är det krångel med abonnemanget till den nya mobilen som står högt upp på listan.
God Morgon!
Pysseldag hemma, alltid är det nåt som ska fixas. Just nu är det krångel med abonnemanget till den nya mobilen som står högt upp på listan.
Quote from Funbeat user on 8 February 2013, 07:23Gomorron!
Jag har träningsvärk! Hela kroppen gör ont. Blir spännande att träna i helgen..
Sen har jag ett barn som fyller år och ett med ont i örat. Så bioplanerna sket sig. Det får bli en lugn hemmakväll istället.
Gomorron!
Jag har träningsvärk! Hela kroppen gör ont. Blir spännande att träna i helgen..
Sen har jag ett barn som fyller år och ett med ont i örat. Så bioplanerna sket sig. Det får bli en lugn hemmakväll istället.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 07:05God Morgon!
Är snart packad och klar för avfärd, en vecka med skidor, snö och i trevligt sällskap väntar.
God Morgon!
Är snart packad och klar för avfärd, en vecka med skidor, snö och i trevligt sällskap väntar.
Quote from Funbeat user on 9 February 2013, 08:00GLHF Camilla 🙂
GLHF Camilla 🙂