Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 10:08Gomorron!
Jag har sovit en miljon. Nu känns huvet alldeles tjockt. Men lite te och långsamt uppvaknande framför teven ska nog göra susen.
Idag blir det varken bandy eller skridskor. Jag ska städa. Som här ser ut!! Det är svårt att hålla efter när man kna
Gomorron!
Jag har sovit en miljon. Nu känns huvet alldeles tjockt. Men lite te och långsamt uppvaknande framför teven ska nog göra susen.
Idag blir det varken bandy eller skridskor. Jag ska städa. Som här ser ut!! Det är svårt att hålla efter när man kna
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 11:12Här har shoppats Nina. Var på fake-marknaden här i Shanghai. Kommer ha en utmaning att få ihop väskan när jag åker hem. Har dock lite shopping kvar att göra 🙂
Här har shoppats Nina. Var på fake-marknaden här i Shanghai. Kommer ha en utmaning att få ihop väskan när jag åker hem. Har dock lite shopping kvar att göra 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2013, 11:45Du får köpa en större väska. (H)
Du får köpa en större väska. (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 09:16God Morgon!
Lite tyst vid frukostbordet idag, jag vänjer mig så lätt vid sällskap. Ska träna med kompisen A och sen blir det kalas för brorsdöttrar.
God Morgon!
Lite tyst vid frukostbordet idag, jag vänjer mig så lätt vid sällskap. Ska träna med kompisen A och sen blir det kalas för brorsdöttrar.
Quote from Funbeat user on 17 February 2013, 12:43godmorgon, här blev det visst sovmorgon.. hade tänkt att ut och åka skidor, men med på nollan och med snöfall så känner jag mig inte så peppad, tar nog och beger mig till gymmet istället...
godmorgon, här blev det visst sovmorgon.. hade tänkt att ut och åka skidor, men med på nollan och med snöfall så känner jag mig inte så peppad, tar nog och beger mig till gymmet istället...
Quote from Funbeat user on 18 February 2013, 09:57God morgon el förmiddag. Lite skidåkning och i kväll spinning. Nu när jag är frisk från influensan är jag.så glad och har inspiration på allt.
2,5 + hoppas spåren närmast inte hinner töa bort innan det blir kyla igen.
God morgon el förmiddag. Lite skidåkning och i kväll spinning. Nu när jag är frisk från influensan är jag.så glad och har inspiration på allt.
2,5 + hoppas spåren närmast inte hinner töa bort innan det blir kyla igen.
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 04:42morning
morning
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 05:10godmorgon, vaknade först 45 innan klockan ringde, men var först lite irriterad över att jag vaknade för att det var en halvlek kvar.. ja i natt så har jag spelat fotboll men jag reggar det inte..;)
godmorgon, vaknade först 45 innan klockan ringde, men var först lite irriterad över att jag vaknade för att det var en halvlek kvar.. ja i natt så har jag spelat fotboll men jag reggar det inte..;)
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 07:01godmorgon, va reggar du inte natt aktiviteterna Helen:)
godmorgon, va reggar du inte natt aktiviteterna Helen:)
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 07:25Helen, du är bara för skön med dina drömmar. 😀
Morrn resten av världen!
Helen, du är bara för skön med dina drömmar. 😀
Morrn resten av världen!