Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Gomorron!
Jag har sovit en miljon. Nu känns huvet alldeles tjockt. Men lite te och långsamt uppvaknande framför teven ska nog göra susen.
Idag blir det varken bandy eller skridskor. Jag ska städa. Som här ser ut!! Det är svårt att hålla efter när man kna

Här har shoppats Nina. Var på fake-marknaden här i Shanghai. Kommer ha en utmaning att få ihop väskan när jag åker hem. Har dock lite shopping kvar att göra 🙂

Du får köpa en större väska. (H)

God Morgon!

Lite tyst vid frukostbordet idag, jag vänjer mig så lätt vid sällskap. Ska träna med kompisen A och sen blir det kalas för brorsdöttrar.

godmorgon, här blev det visst sovmorgon.. hade tänkt att ut och åka skidor, men med på nollan och med snöfall så känner jag mig inte så peppad, tar nog och beger mig till gymmet istället...

God morgon el förmiddag. Lite skidåkning och i kväll spinning. Nu när jag är frisk från influensan är jag.så glad och har inspiration på allt.
2,5 + hoppas spåren närmast inte hinner töa bort innan det blir kyla igen.

morning

godmorgon, vaknade först 45 innan klockan ringde, men var först lite irriterad över att jag vaknade för att det var en halvlek kvar.. ja i natt så har jag spelat fotboll men jag reggar det inte..;)

godmorgon, va reggar du inte natt aktiviteterna Helen:)

Helen, du är bara för skön med dina drömmar. 😀

Morrn resten av världen!