Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 08:52Godmorgon! Idag bär det av söderut en vända för att helt enkelt "hänga med familjen" i några dar. Medryttaren tar hand om hästen och tågbiljetterna var så billiga den här gången att jag inte ens tänker klaga om vi blir stående nånstans i ett par timmar. :
Godmorgon! Idag bär det av söderut en vända för att helt enkelt "hänga med familjen" i några dar. Medryttaren tar hand om hästen och tågbiljetterna var så billiga den här gången att jag inte ens tänker klaga om vi blir stående nånstans i ett par timmar. :
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 17:58Celos; menar du att det är bara jag som drömmer så konstiga drömmar.. 😉
(natten tills igår så åkte jag såklart vikingarännet)
på natten kan jag till och med cykla bakåt i tiden!
Celos; menar du att det är bara jag som drömmer så konstiga drömmar.. 😉
(natten tills igår så åkte jag såklart vikingarännet)
på natten kan jag till och med cykla bakåt i tiden!
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:03Cykla bakåt i tiden häftigt, kan du påverka tiden något?
Cykla bakåt i tiden häftigt, kan du påverka tiden något?
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 19:34Helen: Alla drömmer vi men jag brukar sällan komma ihåg mina drömmar. 🙂
Helen: Alla drömmer vi men jag brukar sällan komma ihåg mina drömmar. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 20:29tyvärr kan jag inte ändra på något (förutom på det man alltid kan ändra i drömmar..)
tyvärr kan jag inte ändra på något (förutom på det man alltid kan ändra i drömmar..)
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 05:06Godmorgon gäsp nu när jag ska jobba hinner jag inte med en mugg kaffe i sängen. Det var en riktigt mysig vana jag la till med när jag var sjuk, det får bli till helgen.
Godmorgon gäsp nu när jag ska jobba hinner jag inte med en mugg kaffe i sängen. Det var en riktigt mysig vana jag la till med när jag var sjuk, det får bli till helgen.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 09:50God Dag! Sen frukost idag som är jobbfri men ska pröva på att springa och se hur knät känns.
God Dag! Sen frukost idag som är jobbfri men ska pröva på att springa och se hur knät känns.
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 08:35Godmorgon från ett soligt och vackert södertälje, underbart med sol
Godmorgon från ett soligt och vackert södertälje, underbart med sol
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 08:42Morrn morrn sol här också och fågelvissel ekar över bygden 🙂
Morrn morrn sol här också och fågelvissel ekar över bygden 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 10:31God morgon, här har det tvättats för fullt. Nu sitter jag i soffan med en STOR kopp kaffe och känner mig duktig 🙂
God morgon, här har det tvättats för fullt. Nu sitter jag i soffan med en STOR kopp kaffe och känner mig duktig 🙂