Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God förmiddag! Ett tidigt bodybalance-pass följt av 5k i fivefingers på hamsterbandet avklarat. Saknar dock mina endorfiner men man kan väl inte bli hög av alla pass, kanske framförallt inte på hamsterbandet. 🙂

sol? ja inte finns den här i gnesta, men nu är det ju ändå dags att åka till s-tälje.. och jobba..

Duktigt, Linda! *drar på sig cheerleader-kjolen och pompomer - T-V-Ä-T-T wuhuuu*

Duktigt, Mats! *skakar pompomerna i hyllning - ge mig ett 5, ge mig ett K, vad blir det då?*

Hm, skulle nog rakat benen innan jag drog på mig kjolen... Straffet för att int

Haha! Tack Mattias! Jag fick en något störd bild i huvudet nu... 😀

God Morgon, vaknade redan kl 4.30 utan orsak. Har drömt i natt vilket hör till ovanligheterna, jag hoppas det var en sanndröm för mina kompis i München var den person jag kände igen.

Idag blir det kyrkkaffe och sen teater med svågern, syrran och hennes

Hm hänger inte med orakade ben , kjol, man.....
Det är tur man inte bor i Skottland 0:)

Mattias: Tack för det, men inget extravagant dansnummer för min skull. Du kan ju skrämma någon 😉

Morrn morrn

Godmorgon! Temperaturväxlingarna är härliga. Igår morse -9 idag 0. Det går mot varmare tider. 😀

godmorgon nu ska jag sova!

sedan ska jag ut i solen (och ringa och se till att bilen som visst tycker att mina parkeringsplats är bäst får en bot till..om den inte är borta när jag vaknar)