Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 11:57God förmiddag! Ett tidigt bodybalance-pass följt av 5k i fivefingers på hamsterbandet avklarat. Saknar dock mina endorfiner men man kan väl inte bli hög av alla pass, kanske framförallt inte på hamsterbandet. 🙂
God förmiddag! Ett tidigt bodybalance-pass följt av 5k i fivefingers på hamsterbandet avklarat. Saknar dock mina endorfiner men man kan väl inte bli hög av alla pass, kanske framförallt inte på hamsterbandet. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 12:56sol? ja inte finns den här i gnesta, men nu är det ju ändå dags att åka till s-tälje.. och jobba..
sol? ja inte finns den här i gnesta, men nu är det ju ändå dags att åka till s-tälje.. och jobba..
Quote from Funbeat user on 23 February 2013, 23:34Duktigt, Linda! *drar på sig cheerleader-kjolen och pompomer - T-V-Ä-T-T wuhuuu*
Duktigt, Mats! *skakar pompomerna i hyllning - ge mig ett 5, ge mig ett K, vad blir det då?*
Hm, skulle nog rakat benen innan jag drog på mig kjolen... Straffet för att int
Duktigt, Linda! *drar på sig cheerleader-kjolen och pompomer - T-V-Ä-T-T wuhuuu*
Duktigt, Mats! *skakar pompomerna i hyllning - ge mig ett 5, ge mig ett K, vad blir det då?*
Hm, skulle nog rakat benen innan jag drog på mig kjolen... Straffet för att int
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 00:24Haha! Tack Mattias! Jag fick en något störd bild i huvudet nu... 😀
Haha! Tack Mattias! Jag fick en något störd bild i huvudet nu... 😀
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 08:06God Morgon, vaknade redan kl 4.30 utan orsak. Har drömt i natt vilket hör till ovanligheterna, jag hoppas det var en sanndröm för mina kompis i München var den person jag kände igen.
Idag blir det kyrkkaffe och sen teater med svågern, syrran och hennes
God Morgon, vaknade redan kl 4.30 utan orsak. Har drömt i natt vilket hör till ovanligheterna, jag hoppas det var en sanndröm för mina kompis i München var den person jag kände igen.
Idag blir det kyrkkaffe och sen teater med svågern, syrran och hennes
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 15:07Hm hänger inte med orakade ben , kjol, man.....
Det är tur man inte bor i Skottland 0:)
Hm hänger inte med orakade ben , kjol, man.....
Det är tur man inte bor i Skottland 0:)
Quote from Funbeat user on 24 February 2013, 16:48Mattias: Tack för det, men inget extravagant dansnummer för min skull. Du kan ju skrämma någon 😉
Mattias: Tack för det, men inget extravagant dansnummer för min skull. Du kan ju skrämma någon 😉
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 03:44Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 07:33Godmorgon! Temperaturväxlingarna är härliga. Igår morse -9 idag 0. Det går mot varmare tider. 😀
Godmorgon! Temperaturväxlingarna är härliga. Igår morse -9 idag 0. Det går mot varmare tider. 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2013, 08:14godmorgon nu ska jag sova!
sedan ska jag ut i solen (och ringa och se till att bilen som visst tycker att mina parkeringsplats är bäst får en bot till..om den inte är borta när jag vaknar)
godmorgon nu ska jag sova!
sedan ska jag ut i solen (och ringa och se till att bilen som visst tycker att mina parkeringsplats är bäst får en bot till..om den inte är borta när jag vaknar)