Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Näeh Celos, kylan skulle komma söderöver igen imorgon kväll sa de på nyheterna imorse... (H)

Fy på dig Jessie....:@

Vacker morgon, dagen gryr redan men det var kylslaget på väg till jobbet.

Vaknade utvilad och dottern likaså. Mysig morgon med lite tv-tittande innan vardagen satte igång. Hann i tid till förskolan (försöker alltid hinna till frukosten). Kom i tid till jobbet, något som händer väldigt sällan när det är mina mos-dagar (moset=dot

godmorgon, var riktigt trött, idag så det bidde visst en ordentlig sovmorgon..

God morgon singlar! Här skiner solen minsann, det är trevligt och det måste jag försöka utnyttja idag känner jag.

För övrigt är miss Dj tillbaka och bjuder på morgonmusik: http://open.spotify.com/track/4fNDAlT1rmuHWgQPcelaj2

Ha en fin dag!

God Morgon, mest mulet men kanske kanske håller det på att klarna upp. Veckans enda lediga dag ägnas åt träning, diskning och middag med goa vänner i Jakan, om det hade varit väder för det hade jag skrivit "rullavstånd med cykeln" 😉

God Morgon!

Goood morgon! 😀

Lite frukost bara, sen bär det av för att hämta hem min nya lilla hundprinsessa! (L)

Härligt Jessie! Hoppas ni får det supermysigt ihop. 🙂

För övrigt är jag väldigt medveten om att det inte är morgon längre, men eftersom jag just nu dricker första koppen kaffe så räknas det lite som morgon ändå. Om det är morgon kan jag ju så dessutom