Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 09:45Linda, jag är baksugen för det mesta. Och hur långt det är till Örebro är väl relativt 😉
God Morgon, hade inte riktigt koll på HUR kallt det var i morse så jag frös.....
Linda, jag är baksugen för det mesta. Och hur långt det är till Örebro är väl relativt 😉
God Morgon, hade inte riktigt koll på HUR kallt det var i morse så jag frös.....
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 10:19Det var -12 i Huddinge, nu har det väl gått upp en del. Strålande sol iaf 🙂
Det var -12 i Huddinge, nu har det väl gått upp en del. Strålande sol iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 10:34Idag fick man återigen lära sig den hårda vägen att inte underskatta kyla.
Kollade på termometern tyckte "äh det blir nog inte så kallt" och slutnligen frysa på cykeln till jobbet för att man inte orkade leta fram vinterstället.
Oh happy days
Idag fick man återigen lära sig den hårda vägen att inte underskatta kyla.
Kollade på termometern tyckte "äh det blir nog inte så kallt" och slutnligen frysa på cykeln till jobbet för att man inte orkade leta fram vinterstället.
Oh happy days
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 04:22Morrn morrn
Morrn morrn
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 06:14Godmorgon från kylslaget S-tälje
Godmorgon från kylslaget S-tälje
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 07:11Solen lyser i Norrköping. Det borde betyda att det är kallt ute…
Solen lyser i Norrköping. Det borde betyda att det är kallt ute…
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 07:26Seg morgon. Sol i Huddinge och -8. Imorgon får jag hämta mitt hjärta och då fyller hon 5 år (L) Vad min lilla blivit stor.
Seg morgon. Sol i Huddinge och -8. Imorgon får jag hämta mitt hjärta och då fyller hon 5 år (L) Vad min lilla blivit stor.
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 08:48Förstår att du ser fram emot morgondagen Kat!
Här är det några minus och lätta moln, jobbar sent idag och ska försöka komma ut en runda i dagsljus. Jag är fortfarande hög efter söndagens pass och idag har jag lagom skön träningsvärk i låren 🙂
Förstår att du ser fram emot morgondagen Kat!
Här är det några minus och lätta moln, jobbar sent idag och ska försöka komma ut en runda i dagsljus. Jag är fortfarande hög efter söndagens pass och idag har jag lagom skön träningsvärk i låren 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 06:55God morgon från ett soligt S-tälje
God morgon från ett soligt S-tälje
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 07:35Sol här med och jag är ledig i två dagar, hoppas kunna komma ut på ett långpass men sen är det tvätt och sånt på programmet också.
Sol här med och jag är ledig i två dagar, hoppas kunna komma ut på ett långpass men sen är det tvätt och sånt på programmet också.