Quote from Jonny Persson on 14 March 2013, 09:21Hoppas och hoppas Camilla. Du kan inte hoppas. Gört!
Hoppas och hoppas Camilla. Du kan inte hoppas. Gört!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 09:26Tack Mackan 😀 Din spark var den andra i ordningen så nu är det bara att göra det. Ska dricka ur det sista kaffet och sen är det banne mig dax för att "bestiga berg" (H).
Rapport kommer så klart!
Tack Mackan 😀 Din spark var den andra i ordningen så nu är det bara att göra det. Ska dricka ur det sista kaffet och sen är det banne mig dax för att "bestiga berg" (H).
Rapport kommer så klart!
Quote from Jonny Persson on 14 March 2013, 09:32Bra!
Bra!
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 06:45God morgon, idag känns våren långt borta -19, fy tusan.
God morgon, idag känns våren långt borta -19, fy tusan.
Quote from Funbeat user on 21 March 2013, 08:42God morgon! Lite tung i huvudet idag. Träning och vin är inte alltid bästa kombon för mig.. (men jag gillar ju båda :-))
God morgon! Lite tung i huvudet idag. Träning och vin är inte alltid bästa kombon för mig.. (men jag gillar ju båda :-))
Quote from Funbeat user on 22 March 2013, 05:52God morgon träningsvärk från topp till tå.
God morgon träningsvärk från topp till tå.
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 05:50Morrn morrn 🙂
Morrn morrn 🙂
Quote from Funbeat user on 23 March 2013, 06:55God morgon, soligt och härligt idag
God morgon, soligt och härligt idag
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 08:24Packad och klar, sånär som på mackorna för färden norrut. Det ska bli skönt och trevligt, brorsonen M har sagt att han vill gräva i snön med mig. Gissa vem som kommer att få gräva...... 😉
Skidor och joggingskor är med, några böcker, pyssel och handarbete
Packad och klar, sånär som på mackorna för färden norrut. Det ska bli skönt och trevligt, brorsonen M har sagt att han vill gräva i snön med mig. Gissa vem som kommer att få gräva...... 😉
Skidor och joggingskor är med, några böcker, pyssel och handarbete
Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 09:04Ahh...då kanske sjalen blir klar snart. 😉
Ha det underbart där uppe Camilla!
Ahh...då kanske sjalen blir klar snart. 😉
Ha det underbart där uppe Camilla!