Quote from Funbeat user on 25 March 2013, 09:08Tack Celos 😀
Bäst att sjalen blir klar så vi får en riktig sommar i år...... 😉
Tack Celos 😀
Bäst att sjalen blir klar så vi får en riktig sommar i år...... 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 06:13Morrn morrn, här skiner jag ikapp med solen 😀
Morrn morrn, här skiner jag ikapp med solen 😀
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 06:21God morgon samma här sol, härligt
God morgon samma här sol, härligt
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 08:19God morgon! Vitt på taken ute, grå himmel, och hela naturen verkar kollektivt längta efter en riktig vår.
God morgon! Vitt på taken ute, grå himmel, och hela naturen verkar kollektivt längta efter en riktig vår.
Quote from Funbeat user on 10 April 2013, 10:48Och vi med den. 🙂
Och vi med den. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 April 2013, 06:42God Morgon!
Solsken :-), på programmet för mig är det utbildning för fackligt förtroendevalda. Idag arbetstid och lön, det brukar blir fart på diskussionerna då.
God Morgon!
Solsken :-), på programmet för mig är det utbildning för fackligt förtroendevalda. Idag arbetstid och lön, det brukar blir fart på diskussionerna då.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 05:01Det är en mycket god morgon! Jag kom nu över en biljett till Bajens hemmapremiär på söndag. Bara tre timmar kvar till sömn. Puss på er.
Det är en mycket god morgon! Jag kom nu över en biljett till Bajens hemmapremiär på söndag. Bara tre timmar kvar till sömn. Puss på er.
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 10:09Goood morron! Eller ja. Förmiddag då. Sitter just nu och poppar RUN-DMC för fulla muggar. Old skool hiphop var så mycket mer... ...old skool. 😉
Smakprov: http://open.spotify.com/track/5hJJAslxCIYTLkUW5QgQro
Goood morron! Eller ja. Förmiddag då. Sitter just nu och poppar RUN-DMC för fulla muggar. Old skool hiphop var så mycket mer... ...old skool. 😉
Smakprov: http://open.spotify.com/track/5hJJAslxCIYTLkUW5QgQro
Quote from Funbeat user on 12 April 2013, 12:07(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 13 April 2013, 08:04God morgon! Jobb och regn, tänker på lillebror och en fd kollega som ska springa 16 mil i skogarna i Täby.
God morgon! Jobb och regn, tänker på lillebror och en fd kollega som ska springa 16 mil i skogarna i Täby.