Quote from ellen olsson on 16 December 2008, 08:08I did what I had to do
And saw it through without exemption.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 08:54Gött det är att ta sig upp "tidigt" 😀
Gött det är att ta sig upp "tidigt" 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 09:588:54 - tidigt?
8:54 - tidigt?
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 10:49Godmorgon! Så gött att få röra på sig om morgonen!!
Godmorgon! Så gött att få röra på sig om morgonen!!
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 11:51Blah, jag skulle upp tidigt och träna imorse, men gissa vem som försov sig så in i....
Blah, jag skulle upp tidigt och träna imorse, men gissa vem som försov sig så in i....
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 11:59Jävla morgon!! Vaknar och känns som jag har hela stadsparksdammen i näsan/bihålorna/svalget... tokpreppar med vitaminer/vicks/te/pizza för att druva ut den analkande förkylningen. Har inte tid med sånt här ju, nu när jag är gipsfri och kan gå på boxpassen
Jävla morgon!! Vaknar och känns som jag har hela stadsparksdammen i näsan/bihålorna/svalget... tokpreppar med vitaminer/vicks/te/pizza för att druva ut den analkande förkylningen. Har inte tid med sånt här ju, nu när jag är gipsfri och kan gå på boxpassen
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 13:27Right back at ya! (Anders) Finns det nån som har nåt mirakel-dunder-kur-tips mot en ovanligt ihållande förkylning?!? Det är inte roligt längre... (fast d e d ju iofs aldrig)
Right back at ya! (Anders) Finns det nån som har nåt mirakel-dunder-kur-tips mot en ovanligt ihållande förkylning?!? Det är inte roligt längre... (fast d e d ju iofs aldrig)
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 13:41Hittills känns det som kominationen köttbulle/rödbetssallad-baugette, leverpastejmacka, grönt te, vicks red energy, pizza, pizzasallad, cola och lite vicks blå är en bra kombination. Ska nog gå vägen det här.
Hittills känns det som kominationen köttbulle/rödbetssallad-baugette, leverpastejmacka, grönt te, vicks red energy, pizza, pizzasallad, cola och lite vicks blå är en bra kombination. Ska nog gå vägen det här.
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 14:28lilla mammsen har en huskur som funkar ... ibland ...
-pressa en citron i ett glas
-ta i en tesked honung
-rör
-dricknär du skrynklat ut ansiktet igen så ska förkylningen vara borta 😀
lilla mammsen har en huskur som funkar ... ibland ...
-pressa en citron i ett glas
-ta i en tesked honung
-rör
-drick
när du skrynklat ut ansiktet igen så ska förkylningen vara borta 😀
Quote from Funbeat user on 16 December 2008, 14:36Ingen Cachaca i den?? 🙁
Ingen Cachaca i den?? 🙁