Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

hmmm... och krossad is?

blir man inte frisk från förkylning schå blir det schå att schäga rrroligare att vara schjuuuk (H)

Min syster hade en sån utdragen förkylning. När gomseglet till slut svällde upp jättemycket uppsökte hon läkare. Det visade sig vara en streptokockinfektion, så hon fick antibiotika. Du kanske har en bacillusk i halsen du också.

Aaaallie,
raiaraijradddiiraaaaaiiiiijjj, nå schånt har jag änke märkt

😀

Ja det är så man börjar undra, har dragits med d länge... Inte för att ge en allt för äckeldetaljerad redovisning men... Det är inte läckert, det som kommer upp ur halsen :p Kan kanske va idé att kolla upp.

Håller mig till honung, vitlök o sånt shit sål

Samma som förr, latten å gröten imundigad. Dags för nästa fas i livet.

Käkat. Mycket av snön har smält bort under natten, skönt.

Nästa fas, Bruse? Låter avancerat!

Det får du själv avgöra om det är: borsta tänderna, klä på mig, ta mig till jobbet.

Aha! Jag gissar att du måste gå utanför dörren för att ta dig till jobbet numera, och då är det ju lite knepigt att ta sig fram med alla tjejer som hänger sig runt halsen på dig.

Cyklist, singel och funbeatare, vi har redan dina stats så försök inte för

Lisa,
usch och tvi, sånt där är ju aldrig kul och som du säger man vill ju inte riskera att Hr. Bassilusk bjuder in polarna och sänker en fullständigt. Kolla med vårdcentralen eller nått, sannolikheten att få träffa en läkare är väl inte så stor förrän du