Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mmm bästa stället att bli peppad på, o nånstans ifrån måste man ju få en gnutta tröst när man inte har nån hemma som kan pyssla om en 😉

>Lisa ja, känns mycket bättre när man iaf har någon som känner med en
Känns redan nu som om kroppen håller på o förfalla, så kommer bli en långpromenad imorgon på den lediga dagen.
O de börjar gå över i halsen så då vågar man väl träna om nån dag ige

Ja den känslan brukar ramla över en ganska fort :p
Så länge du inte har ont i halsen antar jag... bara du tar det lugnt. Sen brukar man oftast kunna känna efter om det är en bra idé eller inte. Lyssna på kroppen, det är det bästa. Jag gjorde väl misstage

Verkar bli regn på förmiddagen så det blir nog lite styrketräning då.

Förhoppningsvis blir det uppehåll på eftermiddagen, så mtb:n får komma ut på en tur.

Godmorgon! 🙂
Gröten är uppäten och tidningen är läst.
Nu väntar styrketräning och spinning (H:)
Ha en bra dag önskar jag er alla (L)

latte - check
gröt - check
DN - check
diskat - check
slagit in julklapp - check
Klonen vaknat - check

Nu kan dagen börja

Ja nu kan dagen rulla igång.
Jag håller mej till hederligt svenskt bryggkaffe och en klassisk svensk tobaksprodukt. Men själv är jag norsk, eller om det var dansk jag var?
God dag!

Om det inte blir regn, ska jag ta mig en RASK 15 km stavgångspromenad på Järvafältet. Men först kaffe och fil med mussli.

Skönt med sovmorgon säger jag!

Blir till att premiärträna idag! Ska bli skoj. Tjoo

Blir ingen längre promenad ute idag, måste julhandla o fixa allt annat som måste fixas innan tisdag kväll o eftersom jag inte tillhör den lediga skaran måndag o tisdag måste de göras nu i helgen. Så de blir iaf mycket spring i benen även om de inte blir n