Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 10:09Här i 08 skiner solen, så idag ska jag ta min 15 km stavpromenad som jag hade tänkt ta igår. Kaffe med ost och skinkmackor var laddningen.
Här i 08 skiner solen, så idag ska jag ta min 15 km stavpromenad som jag hade tänkt ta igår. Kaffe med ost och skinkmackor var laddningen.
Quote from Åsa Tysklind on 21 December 2008, 13:11Vilket underbart väder det var i morrse så jag han inte skriva något innan jag satte mig på cyken och åkte en trevlig runda i solen (man bara njuter ) Nu är det slalom på tv det är skönt efter ett sådant pass.
Vart 66 Km i dag.
(t+)
Vilket underbart väder det var i morrse så jag han inte skriva något innan jag satte mig på cyken och åkte en trevlig runda i solen (man bara njuter ) Nu är det slalom på tv det är skönt efter ett sådant pass.
Vart 66 Km i dag.
(t+)
Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 13:28Härlig dag! Jag älskar solen har jag just kommit på! Skulle ta en tur med min nya CX i dag men kunde konstatera att jag glömt att köpa henne ett par trampor 🙁 det blev en tvåtimmars löprunda via Södermalm, julmarknaden i Gamla stan ut till Djurgården oc
Härlig dag! Jag älskar solen har jag just kommit på! Skulle ta en tur med min nya CX i dag men kunde konstatera att jag glömt att köpa henne ett par trampor 🙁 det blev en tvåtimmars löprunda via Södermalm, julmarknaden i Gamla stan ut till Djurgården oc
Quote from Fredrik Olsson on 21 December 2008, 13:32Nää, nu får ni sluta skriva hur härligt det är i solen (H)
Själv sittar jag inne och jobbar och slutar inte förrän 15:00 och då har solen börjat gå ner.*suck* Nåja, vad är en dag ute i solen (läses typ "vad är en bal på slottet" ) 😉
Ut o njut 🙂
Nää, nu får ni sluta skriva hur härligt det är i solen (H)
Själv sittar jag inne och jobbar och slutar inte förrän 15:00 och då har solen börjat gå ner.
*suck* Nåja, vad är en dag ute i solen (läses typ "vad är en bal på slottet" ) 😉
Ut o njut 🙂
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 10:19Ja verkligen, helst med tanke på att det känns som om att det var 3 veckor sen man såg den sist... Här vräker snön ner i omgångar. Inte fy iofs... det lär ju bli en riktigt vit jul i år o det är ju himlans mysigt! Dessutom är det så härligt att va ute i a
Ja verkligen, helst med tanke på att det känns som om att det var 3 veckor sen man såg den sist... Här vräker snön ner i omgångar. Inte fy iofs... det lär ju bli en riktigt vit jul i år o det är ju himlans mysigt! Dessutom är det så härligt att va ute i a
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 11:19Tänker tillbaks på den sköna dagen igår, lyckad harjakt å allt. 🙂 Med min hund som skötte sig exemplriskt. 🙂
Ser fram emot rådjursjakten under eftermiddagen, ska ner till jaktkompisen å dricka kaffe nu. Ha de bra allihopa!
Tänker tillbaks på den sköna dagen igår, lyckad harjakt å allt. 🙂 Med min hund som skötte sig exemplriskt. 🙂
Ser fram emot rådjursjakten under eftermiddagen, ska ner till jaktkompisen å dricka kaffe nu. Ha de bra allihopa!
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 12:01Så du jagar fyrbenta varelser du, själv föredrar jag att jaga tvåbenta...
Så du jagar fyrbenta varelser du, själv föredrar jag att jaga tvåbenta...
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 15:59Defyrbenta tjafsar inte lika mycket över odiskad disk å sånt... 😉
Defyrbenta tjafsar inte lika mycket över odiskad disk å sånt... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 22 December 2008, 16:00mutter och skruv, brakförkyld lagomt inför årets hjulaftonscykling...
tröstar mig med att jag varit frisk sen mars.
mutter och skruv, brakförkyld lagomt inför årets hjulaftonscykling...
tröstar mig med att jag varit frisk sen mars.
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:51Så dunderblandningen gjorde ingen nytta?
Så dunderblandningen gjorde ingen nytta?