Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Här i 08 skiner solen, så idag ska jag ta min 15 km stavpromenad som jag hade tänkt ta igår. Kaffe med ost och skinkmackor var laddningen.

Vilket underbart väder det var i morrse så jag han inte skriva något innan jag satte mig på cyken och åkte en trevlig runda i solen (man bara njuter ) Nu är det slalom på tv det är skönt efter ett sådant pass.
Vart 66 Km i dag.
(t+)

Härlig dag! Jag älskar solen har jag just kommit på! Skulle ta en tur med min nya CX i dag men kunde konstatera att jag glömt att köpa henne ett par trampor 🙁 det blev en tvåtimmars löprunda via Södermalm, julmarknaden i Gamla stan ut till Djurgården oc

Nää, nu får ni sluta skriva hur härligt det är i solen (H)
Själv sittar jag inne och jobbar och slutar inte förrän 15:00 och då har solen börjat gå ner.

*suck* Nåja, vad är en dag ute i solen (läses typ "vad är en bal på slottet" ) 😉

Ut o njut 🙂

Ja verkligen, helst med tanke på att det känns som om att det var 3 veckor sen man såg den sist... Här vräker snön ner i omgångar. Inte fy iofs... det lär ju bli en riktigt vit jul i år o det är ju himlans mysigt! Dessutom är det så härligt att va ute i a

Tänker tillbaks på den sköna dagen igår, lyckad harjakt å allt. 🙂 Med min hund som skötte sig exemplriskt. 🙂

Ser fram emot rådjursjakten under eftermiddagen, ska ner till jaktkompisen å dricka kaffe nu. Ha de bra allihopa!

Så du jagar fyrbenta varelser du, själv föredrar jag att jaga tvåbenta...

Defyrbenta tjafsar inte lika mycket över odiskad disk å sånt... 😉

mutter och skruv, brakförkyld lagomt inför årets hjulaftonscykling...
tröstar mig med att jag varit frisk sen mars.

Så dunderblandningen gjorde ingen nytta?