Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 20:51Sorry - dubbelt
Sorry - dubbelt
Quote from Rasmus Olsson on 22 December 2008, 22:56Nej, idag har jag blivit sämre. Men fick lite påfyllning av whisky och hångel. Oj vad pigg jag blev... synd att leverantörskan skulle åka bort...
Nej, idag har jag blivit sämre. Men fick lite påfyllning av whisky och hångel. Oj vad pigg jag blev... synd att leverantörskan skulle åka bort...
Quote from Funbeat user on 22 December 2008, 23:08Då kunde du väl skickat med dina bacillusker med henne så hade du ju sluppit dom 🙂
Då kunde du väl skickat med dina bacillusker med henne så hade du ju sluppit dom 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 04:48Nu är jag nog lite tidig... Men jag har inte kunnat somna ännu och nu är det NFL Live så det har jag svårt att missa... Sen var det kul att snacka med lite gamla kompisar från Amerika som fick se sig själva igen för 23 år sen...
Jag antar att jag kommer
Nu är jag nog lite tidig... Men jag har inte kunnat somna ännu och nu är det NFL Live så det har jag svårt att missa... Sen var det kul att snacka med lite gamla kompisar från Amerika som fick se sig själva igen för 23 år sen...
Jag antar att jag kommer
Quote from Rasmus Olsson on 23 December 2008, 06:06Tyvärr lämnade hon baskeluskerna kvar, men hon lämnade något annat kvar. En längtan till nästa dejt.
Tyvärr lämnade hon baskeluskerna kvar, men hon lämnade något annat kvar. En längtan till nästa dejt.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 06:08God morgon.
Nu har jag hämtat mig efter gårdagens tandläkarbesök. Hoppas det inte är för halt, tänkte köra lite mtb i dag.
God morgon.
Nu har jag hämtat mig efter gårdagens tandläkarbesök. Hoppas det inte är för halt, tänkte köra lite mtb i dag.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 06:13Och ni skiter i att kommentera min tidiga godmorgon hälsning? Nästan så att jag önskar att påhoppsträden var kvar, men nu så här dan innan dan så ska man vara snäll. Nu ska jag försöka sova igen! Gonatt! eller gomorron rättare sagt!
Och ni skiter i att kommentera min tidiga godmorgon hälsning? Nästan så att jag önskar att påhoppsträden var kvar, men nu så här dan innan dan så ska man vara snäll. Nu ska jag försöka sova igen! Gonatt! eller gomorron rättare sagt!
Quote from Lotta Lindström on 23 December 2008, 07:09God morgon Peter (och alla andra), hoppas du sover nu. Själv gick jag upp en stund innan du gick och la dig. 🙂 Mycket ofrivilligt måste jag erkänna. Insåg igår att jag verkligen måste tvätta och fick ta denna äckligt tidiga tid för att hinna resten jag
God morgon Peter (och alla andra), hoppas du sover nu. Själv gick jag upp en stund innan du gick och la dig. 🙂 Mycket ofrivilligt måste jag erkänna. Insåg igår att jag verkligen måste tvätta och fick ta denna äckligt tidiga tid för att hinna resten jag
Quote from Fredric Lagerström on 23 December 2008, 07:12Fin stjärnhimmel här med faktiskt och -5.
God morgon!
Fin stjärnhimmel här med faktiskt och -5.
God morgon!
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 08:26God morron
Det ser ut att bli en fin dag här i Tandådalen Sälen,solen är på väg upp och termometern visar just nu -3,4 grader.
Nu väntar en tallrik gröt sen packa väskan för resa till Gagnef där det skall firas jul.
God morron
Det ser ut att bli en fin dag här i Tandådalen Sälen,solen är på väg upp och termometern visar just nu -3,4 grader.
Nu väntar en tallrik gröt sen packa väskan för resa till Gagnef där det skall firas jul.