Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 09:47Osså blidde du en snigel på köpet?? Var det vad som fanns under smutsen? 🙂
Osså blidde du en snigel på köpet?? Var det vad som fanns under smutsen? 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 24 December 2008, 09:52Hittade lite gubbslem som nu proppat igen avloppet.
Hittade lite gubbslem som nu proppat igen avloppet.
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 10:10Godmorgon!
Julaftonsrundan avklarad och jag kan rapportera att det finns medmänniskor som tar sina joggingrundor i tomtedräkt. Det piggar upp 🙂
Hoppas ni har en bra dag bland paket och mat!
Godmorgon!
Julaftonsrundan avklarad och jag kan rapportera att det finns medmänniskor som tar sina joggingrundor i tomtedräkt. Det piggar upp 🙂
Hoppas ni har en bra dag bland paket och mat!
Quote from Rasmus Olsson on 24 December 2008, 10:12Åsa, du hade inget rött på dig, som på bilden?
Hade jag vart frisk, hade blir tomteluva under cykelhjälmen.
Åsa, du hade inget rött på dig, som på bilden?
Hade jag vart frisk, hade blir tomteluva under cykelhjälmen.
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 10:17Hade jag ägt en tomteluva, hade jag haft den på...
Hade jag ägt en tomteluva, hade jag haft den på...
Quote from Rasmus Olsson on 24 December 2008, 10:20Varje går glömmer jag bort var jag lagt mina, å köper ny. Sen i mellandagarna hittar jag dom. har en oförsvarlig mängd tomteluvor. Men iår har jag hittat dom före jul, så det köptes inga fler. Så vi kan ha lite tomteluveparty!
Varje går glömmer jag bort var jag lagt mina, å köper ny. Sen i mellandagarna hittar jag dom. har en oförsvarlig mängd tomteluvor. Men iår har jag hittat dom före jul, så det köptes inga fler. Så vi kan ha lite tomteluveparty!
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 10:22God julaftons morgon till er alla! 🙂 Här blir det strax promenad med moder och hund x3, full rulle alltså. 🙂
hoppas ni får en bra dag!
God julaftons morgon till er alla! 🙂 Här blir det strax promenad med moder och hund x3, full rulle alltså. 🙂
hoppas ni får en bra dag!
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 10:44God Jul alla. Nu bär det av till mors o fars. Det blir en löprunda i morgon, det ska bli skoj att löpa någon runda från min ungdoms dagar:)
God Jul alla. Nu bär det av till mors o fars. Det blir en löprunda i morgon, det ska bli skoj att löpa någon runda från min ungdoms dagar:)
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 11:55Bruse: Jag hade ju rött underställ, men misstänker att det inte räknas 🙂
Bruse: Jag hade ju rött underställ, men misstänker att det inte räknas 🙂
Quote from Funbeat user on 25 December 2008, 11:21Bruse - hångel på första dejten - snart är du ett minne blott i singelgruppen!
Bruse - hångel på första dejten - snart är du ett minne blott i singelgruppen!