Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 10:19Godmorgon (om man nu får kalla det morgon fortfarande) Nu sitter man hemma hos päronen och inväntar jul firandet. I det lite kallare småland, härligt värre, men som någon annan sa hade inte varit fel med en jul dejt. Men man kan inte få allt och allt godi
Godmorgon (om man nu får kalla det morgon fortfarande) Nu sitter man hemma hos päronen och inväntar jul firandet. I det lite kallare småland, härligt värre, men som någon annan sa hade inte varit fel med en jul dejt. Men man kan inte få allt och allt godi
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 10:19God Morgon!
Här i 08 skiner solen, tempen strax över noll.Bruse, var det en fösta-dejt, eller har ni "hållit på" ett tag?
God Morgon!
Här i 08 skiner solen, tempen strax över noll.
Bruse, var det en fösta-dejt, eller har ni "hållit på" ett tag?
Quote from Rasmus Olsson on 23 December 2008, 10:23Första irl.
Första irl.
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 10:58Godmorgon!
Kanske något sent, men eftersom jag redan hunnit med en joggingrunda i solen och därefter frukost så känns det ändå hyfsat tidigt 🙂
Godmorgon!
Kanske något sent, men eftersom jag redan hunnit med en joggingrunda i solen och därefter frukost så känns det ändå hyfsat tidigt 🙂
Quote from Funbeat user on 23 December 2008, 12:50Spänningar i nacken sedan igår, vidrig huvudvärk lika så 🙁 Ville inte kliva ur sängen i morse :/ Ovanligt, nu är det dags för mera julstök...
Spänningar i nacken sedan igår, vidrig huvudvärk lika så 🙁 Ville inte kliva ur sängen i morse :/ Ovanligt, nu är det dags för mera julstök...
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 07:37God morron och GOD JUL
Nu har jag ätit en liten gröt tallrik och nu skall jag ut på en joggingrunda.
God morron och GOD JUL
Nu har jag ätit en liten gröt tallrik och nu skall jag ut på en joggingrunda.
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 09:03Samma här. En tallrik gröt o en runda ut. Härligt!
God jul på er 🙂
Samma här. En tallrik gröt o en runda ut. Härligt!
God jul på er 🙂
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 09:19Morrn på er
Frukosten och morgonkaffet avklarade, men jag får nog avstå den planerade löpningen:(
Skulle gjort mitt premiärpass sen i oktober men jag tror inte regn och minusgrader är rätt före för att känna om foten är hel.
Morrn på er
Frukosten och morgonkaffet avklarade, men jag får nog avstå den planerade löpningen:(
Skulle gjort mitt premiärpass sen i oktober men jag tror inte regn och minusgrader är rätt före för att känna om foten är hel.
Quote from Funbeat user on 24 December 2008, 09:23God Jul och God Morgon! Risgrynsgröt till frukost som varje julafton sedan barnsben.
God Jul och God Morgon! Risgrynsgröt till frukost som varje julafton sedan barnsben.
Quote from Rasmus Olsson on 24 December 2008, 09:43God Hjul!
Nu är jag julren, har tagit årets bad. Istället för att cukla.
God Hjul!
Nu är jag julren, har tagit årets bad. Istället för att cukla.