Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 11:04Håkan,
Haha nääe eller hur! Men i mitt desperata läge skulle nog vem som helst kunna sälja in sig som doktor.. meeen jag tvivlar på att du skulle tycka det va särskilt kul med snörvel här (jag alltså) 😀 Förstör alla ens storstilade träningsplaner dessu
Håkan,
Haha nääe eller hur! Men i mitt desperata läge skulle nog vem som helst kunna sälja in sig som doktor.. meeen jag tvivlar på att du skulle tycka det va särskilt kul med snörvel här (jag alltså) 😀 Förstör alla ens storstilade träningsplaner dessu
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 14:53hmmm, du har rätt Lisa, snörvel är inte så sexigt ... kanske får ha lite tålamod och sälja in mig själv som Farbror Doktorn när du börjar friskna till i stället 😀
skål och krya på dig!
och det heeeelt utan baktankar 😉
hmmm, du har rätt Lisa, snörvel är inte så sexigt ... kanske får ha lite tålamod och sälja in mig själv som Farbror Doktorn när du börjar friskna till i stället 😀
skål och krya på dig!
och det heeeelt utan baktankar 😉
Quote from Fredrik Olsson on 17 December 2008, 16:13Annette <
Sysselsättning = Läsa/skriva här på FB 🙂Botmedel = Tålamod, hålla sig varm och dricka (inte alkohol ) lite mer än normalt. Det är i alla fall min "mirakelkur" 🙂
Annette <
Sysselsättning = Läsa/skriva här på FB 🙂
Botmedel = Tålamod, hålla sig varm och dricka (inte alkohol ) lite mer än normalt. Det är i alla fall min "mirakelkur" 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 18:32Tack Stefan - ibland kan de va underhållande läsning här
Men tålamod e nog inte riktigt va jag har, vill bli av med mitt halsonda i nån snabb mirakelkur så jag kan börja träna igen, men de finns väl ingen genväg 🙁
o så e de jul/julbord med en massa go
Tack Stefan - ibland kan de va underhållande läsning här
Men tålamod e nog inte riktigt va jag har, vill bli av med mitt halsonda i nån snabb mirakelkur så jag kan börja träna igen, men de finns väl ingen genväg 🙁
o så e de jul/julbord med en massa go
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 22:51Skulle aldrig för hela mitt liv trooo att du skulle ha några som helst baktankar Håkan 😉 Skål! (Blir en till kopp vitaminte innan läggdags)
Vad jag 1) dessvärre kommit fram till är att det inte verkar finnas några mirakelkurer. 2) Ja, det är svårt att h
Skulle aldrig för hela mitt liv trooo att du skulle ha några som helst baktankar Håkan 😉 Skål! (Blir en till kopp vitaminte innan läggdags)
Vad jag 1) dessvärre kommit fram till är att det inte verkar finnas några mirakelkurer. 2) Ja, det är svårt att h
Quote from Funbeat user on 17 December 2008, 23:05Det är bara att bita ihop. Jag är själv i världens svacka nu =(
Det är bara att bita ihop. Jag är själv i världens svacka nu =(
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 06:43Oj oj oj oj...
Oj oj oj oj...
Quote from Funbeat user on 18 December 2008, 08:34Mitt största problem e att jag e periodare 🙁 så risken e stor att jag får svårt o komma igång m träningen igen. Men skam den som ger sig...
De e bara till o gilla läget. Skönt att här finns folk som tröstar en (t+)
Mitt största problem e att jag e periodare 🙁 så risken e stor att jag får svårt o komma igång m träningen igen. Men skam den som ger sig...
De e bara till o gilla läget. Skönt att här finns folk som tröstar en (t+)
Quote from Fredric Lagerström on 18 December 2008, 10:36God morgon, hmm nåja förmiddag är det väl nu kanske.
Jag var ute och slöjoggade lite på morgonen idag. Fräste ur
näsan och tänkte, ont skall med ont fördrivas. Dom facklade industrierna i Stenungsund, oerhört skådespel, hela himlen var alldeles orangesva
God morgon, hmm nåja förmiddag är det väl nu kanske.
Jag var ute och slöjoggade lite på morgonen idag. Fräste ur
näsan och tänkte, ont skall med ont fördrivas. Dom facklade industrierna i Stenungsund, oerhört skådespel, hela himlen var alldeles orangesva
Quote from Funbeat user on 19 December 2008, 05:58Morrn, varit uppe och käkat. www.yr.no säger regn några timmar framåt, men på radarbilden såg det bara ut att bli någon timma med regn. Lutar åt lite löpning när gryningen sveper in sitt bleka decemberljus.
Morrn, varit uppe och käkat. http://www.yr.no säger regn några timmar framåt, men på radarbilden såg det bara ut att bli någon timma med regn. Lutar åt lite löpning när gryningen sveper in sitt bleka decemberljus.