Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:42Jessie: Jag vill också ha såna actionfyllda drömmar! *avundsjuk* Tack för att du delade med dig av ett tt skratt! 😀
Jessie: Jag vill också ha såna actionfyllda drömmar! *avundsjuk* Tack för att du delade med dig av ett tt skratt! 😀
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 08:47Jessie, tur du bara kommer ihåg dina drömmar vart 10:e år!
d morn världen! inte så mycket fåglar och ganska mulen, men ändå en fin morn.
Jessie, tur du bara kommer ihåg dina drömmar vart 10:e år!
d morn världen! inte så mycket fåglar och ganska mulen, men ändå en fin morn.
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:01d morn!
Verkar som att det kanske blir en lugn dag på jobbet för mig! Kanske t o m kan gå lite tidigare och fixa med ärenden inför helgens tävling!?
d morn!
Verkar som att det kanske blir en lugn dag på jobbet för mig! Kanske t o m kan gå lite tidigare och fixa med ärenden inför helgens tävling!?
Quote from Funbeat user on 20 October 2009, 09:51d morn!
En trött, seg och lite låg morn för min del... Sov dåligt, vaknade på fel sida, har ingen arbetslust och vill bara gå och lägga mig igen. (#) Upp som en sol och ned som en pannkaka är verkligen kännetecknande för mitt humör numera (även om det fi
d morn!
En trött, seg och lite låg morn för min del... Sov dåligt, vaknade på fel sida, har ingen arbetslust och vill bara gå och lägga mig igen. (#) Upp som en sol och ned som en pannkaka är verkligen kännetecknande för mitt humör numera (även om det fi
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 07:41d morn!
Hoppas alla får en bra dag!
Nu blir det full rulle på jobbet igen!
d morn!
Hoppas alla får en bra dag!
Nu blir det full rulle på jobbet igen!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:29dmorn-dmorn! 😀 I natt drömde jag om.... mmmmmmmm.... Tänker jag inte säga. Mysigt var det i alla fall! (H:) Nu ska jag äta frukost!
dmorn-dmorn! 😀 I natt drömde jag om.... mmmmmmmm.... Tänker jag inte säga. Mysigt var det i alla fall! (H:) Nu ska jag äta frukost!
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:48dmornallihopa:D Försov mig idag och det var jättesköööönt:D:D:D
dmornallihopa:D Försov mig idag och det var jättesköööönt:D:D:D
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 08:59d morn! Chockade kroppen för andra dagen i rad, inget kaffe på mornen. Hmm, kanske håller jag på att bli sjuk...
d morn! Chockade kroppen för andra dagen i rad, inget kaffe på mornen. Hmm, kanske håller jag på att bli sjuk...
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:04Försöker du uppnå nåt särskilt Magnus eller glömde du bara? 😉
Försöker du uppnå nåt särskilt Magnus eller glömde du bara? 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:21Tror det stavas _LAT_...
Vattenkokaren behöver ju inte meckas iordning på samma sätt. Nu däremot funderar jag på att fixa till lite trögflytande livselixir...
Tror det stavas _LAT_...
Vattenkokaren behöver ju inte meckas iordning på samma sätt. Nu däremot funderar jag på att fixa till lite trögflytande livselixir...