Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:27Hmm, trögflytande livselixir... Whisky och sirap?
Hmm, trögflytande livselixir... Whisky och sirap?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 09:31Nä, Magnus går på motorolja... 😉
Nä, Magnus går på motorolja... 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:05morron. Still sick. Hate it! 🙁
morron. Still sick. Hate it! 🙁
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:13hehe, den _mornen_ jag börjar med ett glas whisky är det nog inte meningen att jag skulle gått upp alls... (#)
hehe, den _mornen_ jag börjar med ett glas whisky är det nog inte meningen att jag skulle gått upp alls... (#)
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:17ooooooooood morn!
Jag har varit och simmat och lyssnat på Larz Kristerz hela vägen till jobbet.
Löst ett problem hos en kund i n n a n kunden själv upptäckte det *whoptidoo*och vi har fått nya kaffemuggar med nya loggan, hjärntvätten har börjat
... m
ooooooooood morn!
Jag har varit och simmat och lyssnat på Larz Kristerz hela vägen till jobbet.
Löst ett problem hos en kund i n n a n kunden själv upptäckte det *whoptidoo*
och vi har fått nya kaffemuggar med nya loggan, hjärntvätten har börjat
... m
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:23d morn! Idag sov jag alldeles för länge (vilket inte är så ovanligt, men ändå)... I sann oplanerad planerar-anda har jag ingen frukost hemma heller... Men det är ju i alla fall ganska lätt fixat. 🙂
Ha en underbar dag alla!
(Fred & kärlek till världen
d morn! Idag sov jag alldeles för länge (vilket inte är så ovanligt, men ändå)... I sann oplanerad planerar-anda har jag ingen frukost hemma heller... Men det är ju i alla fall ganska lätt fixat. 🙂
Ha en underbar dag alla!
(Fred & kärlek till världen
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 10:55d morn! Vaknade till en grå dimmig värld, lite mysigt men ändå lite tråkigt, hade gärna sett solen stråla idag, då hade jag nog känt mig lite piggare och gladare, nu känner jag mig grå och dimmig, trög startad helt enkelt (#)
Idag så ska jag köpa mig ett
d morn! Vaknade till en grå dimmig värld, lite mysigt men ändå lite tråkigt, hade gärna sett solen stråla idag, då hade jag nog känt mig lite piggare och gladare, nu känner jag mig grå och dimmig, trög startad helt enkelt (#)
Idag så ska jag köpa mig ett
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:02Jenny, för att få lite sol så rekomenderar jag göteborg idag.
Jenny, för att få lite sol så rekomenderar jag göteborg idag.
Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2009, 11:04Tjong så kom både ambulans, polisbil och akutbil. Så nu har jag fått åka ambulans för första gången i mitt liv.
Nu är jag mest hungrig och kaffesugen, akuten bjöd inte nåt å äta.
Tjong så kom både ambulans, polisbil och akutbil. Så nu har jag fått åka ambulans för första gången i mitt liv.
Nu är jag mest hungrig och kaffesugen, akuten bjöd inte nåt å äta.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:05Får man gissa att nåt hände när du var ute och cyklade?
Får man gissa att nåt hände när du var ute och cyklade?