Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:05Oj, Bruse - vad hände...?
Oj, Bruse - vad hände...?
Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2009, 11:07En bil svängde in framför mig på cykelbanan.
Cykeln står hos polisen och är ocykelbar tydligen.
En bil svängde in framför mig på cykelbanan.
Cykeln står hos polisen och är ocykelbar tydligen.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:18Är du okey?
Är du okey?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:44Läskigt Bruse! Hoppas att du är OK. Inget brutet eller så?
Läskigt Bruse! Hoppas att du är OK. Inget brutet eller så?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:45aijcks!
Bruse, några skador på dig eller var det "bara" cykeln som blev kvaddad? Mår du bra och ligger på SÖS och raggar på sjuksköterskorna eller ska vi vara oroliga?
aijcks!
Bruse, några skador på dig eller var det "bara" cykeln som blev kvaddad? Mår du bra och ligger på SÖS och raggar på sjuksköterskorna eller ska vi vara oroliga?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:55Alltså, dessa cyklister är f-n ta mig livsfarliga! Cykla på CYKELVÄGEN på det där viset?! Lär dig hut människa! (#)
Hoppas du mår bra mtp omständigheterna. *kram*
Alltså, dessa cyklister är f-n ta mig livsfarliga! Cykla på CYKELVÄGEN på det där viset?! Lär dig hut människa! (#)
Hoppas du mår bra mtp omständigheterna. *kram*
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:36Ja hoppas du är ok Bruse! Damn vissa bilister, man får ha överdriven koll emellanåt!
Folk som inte cyklar själva tänker tyvärr inte i vettiga banor, eller?
BILD:http://s2.postimage.org/bN7Pr.jpg
Ja hoppas du är ok Bruse! Damn vissa bilister, man får ha överdriven koll emellanåt!
Folk som inte cyklar själva tänker tyvärr inte i vettiga banor, eller?
BILD:http://s2.postimage.org/bN7Pr.jpg
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:38Det känner ju alla till...CYKLISTER KÖR TANKLÖST (#)
Det känner ju alla till...CYKLISTER KÖR TANKLÖST (#)
Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2009, 17:46Inget brutet, inget kaffe. Vänsterhanden är jäkligt svullen, och cykeln ska jag hämta imorrn.
Så det blir inget runka med vänsterhanden längre. Nån som har lust hjälpa mig?
Ni som vet, är inte alltid bilisten "vållande" och hans försäkring står för even
Inget brutet, inget kaffe. Vänsterhanden är jäkligt svullen, och cykeln ska jag hämta imorrn.
Så det blir inget runka med vänsterhanden längre. Nån som har lust hjälpa mig?
Ni som vet, är inte alltid bilisten "vållande" och hans försäkring står för even
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 18:50Ja, det är väl det som trafikförsäkringen står för?
Ja, det är väl det som trafikförsäkringen står för?