Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 08:58d morn hela bunten!
Mulet och grått men ändå en strålande dag. (Jepp, jag är tillbaka på kaffet... (L))Hoppas att era dagar blir bra och tar slut precis så fort som ni vill!
d morn hela bunten!
Mulet och grått men ändå en strålande dag. (Jepp, jag är tillbaka på kaffet... (L))
Hoppas att era dagar blir bra och tar slut precis så fort som ni vill!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:06ooood morn ooood morn, höra fåglar sjunga glatt, d morn d morn i kööööööööör!
(jag såg några änder i ån på vägen till jobbet).Jenny, du har så rätt. Fika kl 15 blir nog dagens höjdpunkt, om man bortser från att det är afterwork också. 🙂
ooood morn ooood morn, höra fåglar sjunga glatt, d morn d morn i kööööööööör!
(jag såg några änder i ån på vägen till jobbet).
Jenny, du har så rätt. Fika kl 15 blir nog dagens höjdpunkt, om man bortser från att det är afterwork också. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 09:19d morn! Idag ska jag über-nörda mig och sitta och läsnings forskningrapport... Jag lär nog vara tvungen att bryta av med ett träningspass känner jag. 😀
Ha en underbar dag! (t+)
d morn! Idag ska jag über-nörda mig och sitta och läsnings forskningrapport... Jag lär nog vara tvungen att bryta av med ett träningspass känner jag. 😀
Ha en underbar dag! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:46d morn! 🙂
(ja, vaddå? man FÅR säga dmorn mitt i lunchen när man redan varit uppe en sväng och jobbat i tre timmar FÖRE klockan 7, sådeså!)Idag är det fullt ös medvetslös som gäller för mig. Ska försöka hinna:
1) packa (inkl. obligatorisk klädkris infö
d morn! 🙂
(ja, vaddå? man FÅR säga dmorn mitt i lunchen när man redan varit uppe en sväng och jobbat i tre timmar FÖRE klockan 7, sådeså!)
Idag är det fullt ös medvetslös som gäller för mig. Ska försöka hinna:
1) packa (inkl. obligatorisk klädkris infö
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 10:55Jessie, lycka till! O_O
Jessie, lycka till! O_O
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 11:18d förmiddag FB!
tog mig 30 minuter sovmorn idag eftersom jag jobbar hemifrån o slipper ta pendeln till jobbet.. 🙂 Vardagslyx.. problemet är bara att anledningen är ett tandläkarbesök nu på förmiddan, laga tand.. borra o sånt jäkelskap.. o andra sidan f
d förmiddag FB!
tog mig 30 minuter sovmorn idag eftersom jag jobbar hemifrån o slipper ta pendeln till jobbet.. 🙂 Vardagslyx.. problemet är bara att anledningen är ett tandläkarbesök nu på förmiddan, laga tand.. borra o sånt jäkelskap.. o andra sidan f
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 13:29middag får man väl säga nu kanske... Febern är borta, huvudet fullt med bomull och jag ska hålla Hårdrocksspinning i eftermiddag. Jippie! (#)
För att inte tala om hur jag ska överleva helgen med massa cykling på RosaBandet-spinningen... Plus en timmas l
middag får man väl säga nu kanske... Febern är borta, huvudet fullt med bomull och jag ska hålla Hårdrocksspinning i eftermiddag. Jippie! (#)
För att inte tala om hur jag ska överleva helgen med massa cykling på RosaBandet-spinningen... Plus en timmas l
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 13:33du kan ju inte spinna om du inte är frisk Anders!
du kan ju inte spinna om du inte är frisk Anders!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 13:44Det är precis det jag försöker säga till honom Emelie, men anders är envis. Han kommer spinna om han så ska vara sjuk nästa vecka också.
Det är precis det jag försöker säga till honom Emelie, men anders är envis. Han kommer spinna om han så ska vara sjuk nästa vecka också.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:30Jag ÄR frisk, har bara lite bomull i huvudet ju...
Ska köra mitt pass ikväll nu, och utvärdera efter det hur det känns och hur det får bli i helgen. Har en bra backup för mitt pass på RosaBandet iaf, som tur är. Värre med de 9 timmarna som det är tänkt a
Jag ÄR frisk, har bara lite bomull i huvudet ju...
Ska köra mitt pass ikväll nu, och utvärdera efter det hur det känns och hur det får bli i helgen. Har en bra backup för mitt pass på RosaBandet iaf, som tur är. Värre med de 9 timmarna som det är tänkt a