Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:41Vi har en backupplan för det, Anders.
Vi har en backupplan för det, Anders.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:47d morn... var det inte.
Jag försov mig, snoozade visst 70 minuter i stället för 10. Sen när jag skulle ringa och säga att jag blev lite sen började mobilen trilskas och stänga av sig själv. Slog fel pinkod men redde ut det.
Ändå var jag inte sist in, det
d morn... var det inte.
Jag försov mig, snoozade visst 70 minuter i stället för 10. Sen när jag skulle ringa och säga att jag blev lite sen började mobilen trilskas och stänga av sig själv. Slog fel pinkod men redde ut det.
Ändå var jag inte sist in, det
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2009, 18:09Jag har inte försovit mig på sju år. Men så har jag inte använt väckarklocka på sju år heller.
Jag har inte försovit mig på sju år. Men så har jag inte använt väckarklocka på sju år heller.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:31Men Bruse!
Har du kommit upp i dom åren så du måste upp och pinka på mornen? (H)
Men Bruse!
Har du kommit upp i dom åren så du måste upp och pinka på mornen? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 23 October 2009, 18:48Lasse, på mornen har jag pinkat klart.
Lasse, på mornen har jag pinkat klart.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:13d mooor...kväll (får man skriva i den här tråden så här dags... ?)
Lever du efter passet, Anders...? Hoppas att det går bra på Rosa Bandet-spinningen med eller utan dig (och mig...). Jag hade väldigt gärna varit med, men jag är bjuden på 30-årsfest i Li
d mooor...kväll (får man skriva i den här tråden så här dags... ?)
Lever du efter passet, Anders...? Hoppas att det går bra på Rosa Bandet-spinningen med eller utan dig (och mig...). Jag hade väldigt gärna varit med, men jag är bjuden på 30-årsfest i Li
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 07:39d morn på er alla(även om det är eftermiddag här)!! Hur e läget hemma i Swe?
d morn på er alla(även om det är eftermiddag här)!! Hur e läget hemma i Swe?
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 10:06oood morn!
Här är läget fantastiskt och jag hoppas att det är så hos dig och alla andra funbeatsinglar i Sverige? Jag ska testa mina nyinköpta joggingskor om en timme tänkte jag. Nu är det dock lite frukost och att vakna till som gäller...
oood morn!
Här är läget fantastiskt och jag hoppas att det är så hos dig och alla andra funbeatsinglar i Sverige? Jag ska testa mina nyinköpta joggingskor om en timme tänkte jag. Nu är det dock lite frukost och att vakna till som gäller...
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 02:34d morn & natt! Glöm nu inte ställa tillbaka klockan snart.
d morn & natt! Glöm nu inte ställa tillbaka klockan snart.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 02:35Ska klockan tillbaka? Till dåtiden? Är klockan bara halv två eller? *förvirrad* 😉 Sov tt Magnus och dmorn! (H:)
Ska klockan tillbaka? Till dåtiden? Är klockan bara halv två eller? *förvirrad* 😉 Sov tt Magnus och dmorn! (H:)