Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja dmorn! Här i KIna finns det inget trams med vintertid. Här har staten bestämmt att det ska vara samma tid hela året!

Skönt! Jag kan aldrig lära mig det där... Men men.. Det visar sig väl imorn när man kommit en timme för sent/tidigt till nåt... 😉

Jenny: På våren ställer man FRAM sina utemöbler, på hösten ställer man TILLBAKA dem in i förrådet. *tipsar om enkel tumregel*

d morn! Trots tok-tråkigt väder så känns det som att det här kommer bli en alldeles unerbar dag... 🙂

dmorn? Idag ska jag plugga exakt hela dan. 🙁

d morn allihop !
Ösregn i Göteborg så vi får väl se om det blir nån löprunda idag. Det slutar förhoppningsvis.

*sträcker ut mina hjulringar*
d morn! 😀

Din dag verkar trevlig Sofie, vad har hänt, bada i bubbelpool verkar bra för dig. (t+)

Ja dmorn på er slöfockar... Här ahr man vart vaken i 7 timmar redan. Blir snart dags för en Lunch(de är iofs redan kl 3)

D MORN alla underbara människor och FB-are.
Idag tar jag en semesterdag (Den elfte för i år) Min dotter Linnea hälsar på under lovet och vi ska till Carbin och klättra.:-) (t+)

morron. Orka läsa igenom drygt 1000 inlägg jag inte hunnit läsa här i helgen... Har ni inget liv? 😉

TIllbringade helgen med RosaBandet. Fick nöja mig med 7 timmar spinning och 45 minuter på löpbandet. Mer pallade kroppen inte. 🙁