Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 02:38Ja dmorn! Här i KIna finns det inget trams med vintertid. Här har staten bestämmt att det ska vara samma tid hela året!
Ja dmorn! Här i KIna finns det inget trams med vintertid. Här har staten bestämmt att det ska vara samma tid hela året!
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 02:39Skönt! Jag kan aldrig lära mig det där... Men men.. Det visar sig väl imorn när man kommit en timme för sent/tidigt till nåt... 😉
Skönt! Jag kan aldrig lära mig det där... Men men.. Det visar sig väl imorn när man kommit en timme för sent/tidigt till nåt... 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:50Jenny: På våren ställer man FRAM sina utemöbler, på hösten ställer man TILLBAKA dem in i förrådet. *tipsar om enkel tumregel*
Jenny: På våren ställer man FRAM sina utemöbler, på hösten ställer man TILLBAKA dem in i förrådet. *tipsar om enkel tumregel*
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:57d morn! Trots tok-tråkigt väder så känns det som att det här kommer bli en alldeles unerbar dag... 🙂
d morn! Trots tok-tråkigt väder så känns det som att det här kommer bli en alldeles unerbar dag... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:06dmorn? Idag ska jag plugga exakt hela dan. 🙁
dmorn? Idag ska jag plugga exakt hela dan. 🙁
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 09:29d morn allihop !
Ösregn i Göteborg så vi får väl se om det blir nån löprunda idag. Det slutar förhoppningsvis.
d morn allihop !
Ösregn i Göteborg så vi får väl se om det blir nån löprunda idag. Det slutar förhoppningsvis.
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 07:55*sträcker ut mina hjulringar*
d morn! 😀Din dag verkar trevlig Sofie, vad har hänt, bada i bubbelpool verkar bra för dig. (t+)
*sträcker ut mina hjulringar*
d morn! 😀
Din dag verkar trevlig Sofie, vad har hänt, bada i bubbelpool verkar bra för dig. (t+)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 08:00Ja dmorn på er slöfockar... Här ahr man vart vaken i 7 timmar redan. Blir snart dags för en Lunch(de är iofs redan kl 3)
Ja dmorn på er slöfockar... Här ahr man vart vaken i 7 timmar redan. Blir snart dags för en Lunch(de är iofs redan kl 3)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 08:02D MORN alla underbara människor och FB-are.
Idag tar jag en semesterdag (Den elfte för i år) Min dotter Linnea hälsar på under lovet och vi ska till Carbin och klättra.:-) (t+)
D MORN alla underbara människor och FB-are.
Idag tar jag en semesterdag (Den elfte för i år) Min dotter Linnea hälsar på under lovet och vi ska till Carbin och klättra.:-) (t+)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 08:34morron. Orka läsa igenom drygt 1000 inlägg jag inte hunnit läsa här i helgen... Har ni inget liv? 😉
TIllbringade helgen med RosaBandet. Fick nöja mig med 7 timmar spinning och 45 minuter på löpbandet. Mer pallade kroppen inte. 🙁
morron. Orka läsa igenom drygt 1000 inlägg jag inte hunnit läsa här i helgen... Har ni inget liv? 😉
TIllbringade helgen med RosaBandet. Fick nöja mig med 7 timmar spinning och 45 minuter på löpbandet. Mer pallade kroppen inte. 🙁