Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Sure. Läs min tidigare edit.

Ett litet svar på din edit sen släpper jag debatten: Jag vill inte på nåt sätt ta resurser från bröstcancerforskningen och ge till prostatcancerforskningen och jag tycker att det är TOKBRA att man satsar på att genomföra bröstcancermånaden med buller och

hmmm, levde i illusionen om att jag skulle märka nån som tassade runt här hemma. Tydligen inte. Tack för kaffet. 😉

Mats: men min vän, jag håller ju med dig!!

Magnus: ja, man blir förvånad av alla saker man kan göra med din kropp utan att du vaknar. Och varsåd. 😉

HSS 11: Förmodligen har inte bröstcancerbotningen inte ett smack att göra med just min spinning. Däremot ger allt rabalder runt denna insamling mig en möjlighet att se hur mycket jag/min kropp pallar med under ett dygn.

MEN insamlingen som sådan ger ju

Jenny, mitt hjärta. Bra! 😉

Anders, jag tycker fortfarande att ni ska ha cred som har varit med och arrangerat, lett och genomfört 24(+1)h-spinningen. (t+)

d morn!

Fasen, alla mina lunchkompisar verkar upptagna idag. Att folk ska behöva vara så himla busy!! Det är väl dags att hitta lite nya lunchdejter kanske.

Är det bara jag som tycker att Anders är från vettet som tränar så hårt när han är sjuk? :@ Det här kan ju sluta illa för bövelen! Ta hand om dig människa. Bröstcancer eller ej.

Hallå. Jag slutade vara sjuk kl 18.00 i torsdags. Bara så du vet. 😉
Så snarare mkt träning tätt inpå en sjukdom. Och mestadels såg jag till att hålla mig under 75% ax maxpuls, oftast låg jag på 65-70%. Hade förmodligen blivit en helt annan utgång och kän

Han har ju en hel arbetsvecka att vila upp sig på ju... 😉