Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:16Word, Jenny!
Word, Jenny!
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:19Jenny: Jag tror inte att det spelar nån roll om vi tycker att Anders är från vettet eller inte, jag tror att han hade kört på ändå. 😀 (Personligen är jag lite impad av att han körde 7h när han precis varit sjuk...)
Jenny: Jag tror inte att det spelar nån roll om vi tycker att Anders är från vettet eller inte, jag tror att han hade kört på ändå. 😀 (Personligen är jag lite impad av att han körde 7h när han precis varit sjuk...)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:27Ja, det må vara en kool prestation, men jag är ändå sur på honom. :@ För övrigt är jag lite förvånad att du klarade att ligga på så låg pulszon... Har varit på spinningspass för längesedan och jag tror nog att det hade varit så tt som omöjligt. Fast det ä
Ja, det må vara en kool prestation, men jag är ändå sur på honom. :@ För övrigt är jag lite förvånad att du klarade att ligga på så låg pulszon... Har varit på spinningspass för längesedan och jag tror nog att det hade varit så tt som omöjligt. Fast det ä
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:35Jenny: Come on down her and spank me then! 🙂
Jenny: Come on down her and spank me then! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:46*brister ut i ett stort leende* Man ska vara försiktig med vad man önskar sig... *horn som växer ur pannan*
(och ja, jag sade att jag skulle jobba, men arbetsfördelningen är lite konstig dessa dagar)
*brister ut i ett stort leende* Man ska vara försiktig med vad man önskar sig... *horn som växer ur pannan*
(och ja, jag sade att jag skulle jobba, men arbetsfördelningen är lite konstig dessa dagar)
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 11:56Menar du att du tänker dimpa ner på våra gbg träffar?
Menar du att du tänker dimpa ner på våra gbg träffar?
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:00*ler* kanske. Kanske inte. Varför undrar du? Börjar du bli orolig nu eller? 😉
*ler* kanske. Kanske inte. Varför undrar du? Börjar du bli orolig nu eller? 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:03Nej, inte jag. Jag har ju redan träffat dig. 😉
Nej, inte jag. Jag har ju redan träffat dig. 😉
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 12:07Menar du att jag inte gjorde ett tillräckligt starkt intryck på dig? Hmm. Det måste göras nåt åt. Kanske om jag bjuder in dig till nåt Muay Thai (fast inte på min klubb, för de är så ... allvarsamma med sin träning) eller KB pass, så kanske du ändrar uppf
Menar du att jag inte gjorde ett tillräckligt starkt intryck på dig? Hmm. Det måste göras nåt åt. Kanske om jag bjuder in dig till nåt Muay Thai (fast inte på min klubb, för de är så ... allvarsamma med sin träning) eller KB pass, så kanske du ändrar uppf
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 13:15Mornen fortsatte inte fullt så bra;
- 11 barn varav två puttas, bits och dras i håret nästan hela tiden
- försök att på två vuxna: gå in och ta av ytterkläderna, tvätta händerna, byta blöjor, duka, ha samling, lägga fram madrasser, hämta mat, tvätta hände
Mornen fortsatte inte fullt så bra;
- 11 barn varav två puttas, bits och dras i håret nästan hela tiden
- försök att på två vuxna: gå in och ta av ytterkläderna, tvätta händerna, byta blöjor, duka, ha samling, lägga fram madrasser, hämta mat, tvätta hände