Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

*glatt leende* Inatt har jag sovit 10 timmar! Gick och la mig halv tio och tänkte att jag ställer ingen klocka för jag vaknar nog i d tid, tänkte jag iaf. När jag till slut vaknade så var klockan tio i åtta!
d morn helt enkelt!

Vadårå?! De verkade lika sura och bittra som du, så jag tänkte de behövde lite kärlek.

Komplimanger? Såhär tidigt på mornen redan? Men... Är det verkligen så klokt?...

Mornkaffe - dagens viktigaste kopp... (H:)

Jenny, alla behöver kärlek, även om inte alla inser det själva. Dina pungsparkar är ditt sätt att visa kärlek.

Nä, mina pungsparkar är egentligen misslyckade rundhus - det händer ju faktiskt då och då. Speciellt när man är lite trött och musklerna inte riktigt orkar arbeta längre. Jag visar kärlek på ett helt annat sätt. 🙂

När jag jobbar går jag upp 02:51. Är det för tidigt menar ni? (H)

...och de som jobbar i den här hålan går ju antingen dagtid inom industrin (då ska man vara på jobbet kl 07:00), eller så jobbar de skift och då börjar dagpassen 05:30.

Stadsbor = vekling

Jessie: Om du går upp vid 02:51, är det ens nån idé att gå och lägga sig då? 🙂

En gång i tiden var jag inte så vek som jag är nu (gå-upp-på-mornen-mässigt), men nu är jag vekling and damn proud of it! 😀

Jag må vara vek, men jag är jävligt bra på det!

Jag brukar gå och lägga mig vid midnatt, skönt att sova tre timmar innan jobbet och sen när jag jobbat klart så går jag hem och lägger mig ca 4 timmar till... just när ni andra går upp (eller FÖRE till och med).