Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

*asg* jag trodde du _tyckte om_ barn, Sofie? *evil grin*

Är mäkta imponerad av de som faktiskt klarar av detta. (t+)

Gillar barn, Sofie kanske hade en kort period av "djurvänsfilosofi". Jag älskar djur, helst med en d sås och lite potatis... (H)

Jenny: Kör till.

Jo, barnen är underbara, men det är när allt runt omkring blir kaos som de blir lidande och det blir rörigt. Hade vi varit tre personal hade dagen sett HELT annorlunda ut. Jag HAR sat med dom, men väldigt lite bara. Har inte ens hunnit kissa eller ätit me

Åh, en okissad Sofie är inte att leka med tror jag.

Nä.

d morn alla glada FB are!
Igår tog jag en semesterdag med min dotert som är på besök dehär veckan:-)
Vi shoppade, klättraden på karbin, var ut och åt och gick på bio. 😀
Förutom det så pratade vi massor och fick en fantastisk förståelse för varandra.
Om r

d morn alla! Totalt yr av trötthet just nu, men man ska väl kunna vänja sig vid att gå upp innan 9 igen hoppas jag... (Helst ännu tidigare...) 🙂 Ha en bra dag alla!

gå upp innan nio? Arbetarna som jobbar runt mitt hus och väcker mig när de börjar diskutera med varandra utanför mitt fönster är på jobbet redan klockan sju! *stort sarkastiskt leende*

Jag sket i att sova och lyssnade på musik när jag hade drömt mardrömm

Det är väl lika bra, när jag iaf inte är cykelbar. Men jag visste det, att åka tunnelbana är förenat med livsfara. Nu är jag dunderförkyld!

Men Bruse... Du behöver ju inte hångla upp varenda människa du möter när du åker tunnelbana... Var har du fått det ifrån? 😉