Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:05Jag har bara kommit till delen där man snubblar in i duschen...
Jag har bara kommit till delen där man snubblar in i duschen...
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:28Anlänt på jobbet, snart dags för thé. Upptäckte även att jag hade köttfärs i kylen som var på väg att gå ut så ställde mig och stekte upp den lite snabbt.
Bra början på dagen tror jag nog.Vad har ni andra människor och träningsnarkomaner för planer för
Anlänt på jobbet, snart dags för thé. Upptäckte även att jag hade köttfärs i kylen som var på väg att gå ut så ställde mig och stekte upp den lite snabbt.
Bra början på dagen tror jag nog.
Vad har ni andra människor och träningsnarkomaner för planer för
Quote from Fredric Lagerström on 28 October 2009, 08:29Inte fel med en värmande dusch men jag sparar den delen till ikväll.
Nu är jag helt focuserad på kaffedelen och jobbdelen.
Inte fel med en värmande dusch men jag sparar den delen till ikväll.
Nu är jag helt focuserad på kaffedelen och jobbdelen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 08:34Jag ska på bio ikväll, så ingen träning... (funderade precis på hur fanken det kommer sig att det är jag som jobbar 8 h, tränar flera gånger i veckan och det ändå är min kompis som får bestämma vilken dag/tid som passar henne bättre för att se på bio... H
Jag ska på bio ikväll, så ingen träning... (funderade precis på hur fanken det kommer sig att det är jag som jobbar 8 h, tränar flera gånger i veckan och det ändå är min kompis som får bestämma vilken dag/tid som passar henne bättre för att se på bio... H
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 09:13morron. Ännu en dag med att reda ut problem. Never ending story....
Men sen ska det hållas cykelklass ikväll! 😀 Och efter det iväg och börjar fortsättningskurs i salsa. 😀 Så det kommer blir en bra dag!
morron. Ännu en dag med att reda ut problem. Never ending story....
Men sen ska det hållas cykelklass ikväll! 😀 Och efter det iväg och börjar fortsättningskurs i salsa. 😀 Så det kommer blir en bra dag!
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 09:37d morn på er. Kaffehalten i systemet börjar närma sig acceptabla nivåer. Bara väntar på att klockan skall bli "smita vid lunchdags". Klättring resten av dagen/kvällen.
d morn på er. Kaffehalten i systemet börjar närma sig acceptabla nivåer. Bara väntar på att klockan skall bli "smita vid lunchdags". Klättring resten av dagen/kvällen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 09:52Magnus nedrans sätt av dig!
Klättring resten av dagen/kvällen!
Nu vart jag riktigt less att sitta här med mina elritningar!
*drömmer mig bort till Italien nästa år*
Magnus nedrans sätt av dig!
Klättring resten av dagen/kvällen!
Nu vart jag riktigt less att sitta här med mina elritningar!
*drömmer mig bort till Italien nästa år*
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:00Jo jag vet. Det är ett smutsigt, svettigt arbete, nån måste göra det. Idag vart det min tur. 😉
Jo jag vet. Det är ett smutsigt, svettigt arbete, nån måste göra det. Idag vart det min tur. 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:25plugga hela dagen... sen ska jag bodypmupa och dansa, shit hur fan kommer detta att gå. Men jag ar lovat min kompis eftersom det är hon som har dansen, hon har tjatat/bett mig att komma sedan i september, har lite dåligt samvete... men hur komemr detta at
plugga hela dagen... sen ska jag bodypmupa och dansa, shit hur fan kommer detta att gå. Men jag ar lovat min kompis eftersom det är hon som har dansen, hon har tjatat/bett mig att komma sedan i september, har lite dåligt samvete... men hur komemr detta at
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:28Emelie: du får väl öva på att ha lite självdistans och skratta du med! Bara du har roligt... 🙂 (L)
Emelie: du får väl öva på att ha lite självdistans och skratta du med! Bara du har roligt... 🙂 (L)