Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har bara kommit till delen där man snubblar in i duschen...

Anlänt på jobbet, snart dags för thé. Upptäckte även att jag hade köttfärs i kylen som var på väg att gå ut så ställde mig och stekte upp den lite snabbt.
Bra början på dagen tror jag nog.

Vad har ni andra människor och träningsnarkomaner för planer för

Inte fel med en värmande dusch men jag sparar den delen till ikväll.
Nu är jag helt focuserad på kaffedelen och jobbdelen.

Jag ska på bio ikväll, så ingen träning... (funderade precis på hur fanken det kommer sig att det är jag som jobbar 8 h, tränar flera gånger i veckan och det ändå är min kompis som får bestämma vilken dag/tid som passar henne bättre för att se på bio... H

morron. Ännu en dag med att reda ut problem. Never ending story....

Men sen ska det hållas cykelklass ikväll! 😀 Och efter det iväg och börjar fortsättningskurs i salsa. 😀 Så det kommer blir en bra dag!

d morn på er. Kaffehalten i systemet börjar närma sig acceptabla nivåer. Bara väntar på att klockan skall bli "smita vid lunchdags". Klättring resten av dagen/kvällen.

Magnus nedrans sätt av dig!

Klättring resten av dagen/kvällen!

Nu vart jag riktigt less att sitta här med mina elritningar!

*drömmer mig bort till Italien nästa år*

Jo jag vet. Det är ett smutsigt, svettigt arbete, nån måste göra det. Idag vart det min tur. 😉

plugga hela dagen... sen ska jag bodypmupa och dansa, shit hur fan kommer detta att gå. Men jag ar lovat min kompis eftersom det är hon som har dansen, hon har tjatat/bett mig att komma sedan i september, har lite dåligt samvete... men hur komemr detta at

Emelie: du får väl öva på att ha lite självdistans och skratta du med! Bara du har roligt... 🙂 (L)