Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 06:35d morn lilla(L)
Hoppas du har sovit tt:-)
d morn lilla(L)
Hoppas du har sovit tt:-)
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2009, 08:12Hallå, blanda inte in mig i era perversioner.
Hallå, blanda inte in mig i era perversioner.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 08:29oooooooooooooooooood morn d morn d morrrrn 😀
hur är läget i vårt avlånga land i dag? Mår ni bra? Om inte komsi-komsi så får ni kramar, värme och kärlek av oss (mig...?) som mår så feeeett najsigt bra.
Det börjar med att solen sken i morse så jag trodd
oooooooooooooooooood morn d morn d morrrrn 😀
hur är läget i vårt avlånga land i dag? Mår ni bra? Om inte komsi-komsi så får ni kramar, värme och kärlek av oss (mig...?) som mår så feeeett najsigt bra.
Det börjar med att solen sken i morse så jag trodd
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 08:52*gääääääääääääääääsp* Det där med att lägga sig senast elva går ju finfint för mig... (#) Men nu har jag sovit 7,5 timmar i alla fall... *trött* *gääääsp*
Glömde. morn
*gääääääääääääääääsp* Det där med att lägga sig senast elva går ju finfint för mig... (#) Men nu har jag sovit 7,5 timmar i alla fall... *trött* *gääääsp*
Glömde. morn
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:26äschdå Jenny, sesså,
opp och hoppa
lilla loppa
😀
äschdå Jenny, sesså,
opp och hoppa
lilla loppa
😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:26d morn... Såååå trött idag. (#)
d morn... Såååå trött idag. (#)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:30Håkan: grattis till Barceloooooonaresan förresten! 😀
Mats, vad är din ursäkt?
Håkan: grattis till Barceloooooonaresan förresten! 😀
Mats, vad är din ursäkt?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:30hmmm... vänta lite nu ... är det bara jag som ser ett mönster här...
Jenny, Mats ... är det nåt ni vill berätta för oss andra?!?!?!?!?!?
hmmm... vänta lite nu ... är det bara jag som ser ett mönster här...
Jenny, Mats ... är det nåt ni vill berätta för oss andra?!?!?!?!?!?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:31nanananananananananaaanananaaa
http://www.youtube.com/watch?v=3Wi1d0FNgdQ
:D:D:D
nanananananananananaaanananaaa
:D:D:D
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:33Jenny, att jag somnar alldeles för sent kanske? 🙂
Jenny, att jag somnar alldeles för sent kanske? 🙂