Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:02*pustar ut* 😀 Haft en bra dag annars?
*pustar ut* 😀 Haft en bra dag annars?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 19:12de kvinnliga egenskaperna som kroppsdelar, humörsvägningar, telepati rivalitet osv? (L)
de kvinnliga egenskaperna som kroppsdelar, humörsvägningar, telepati rivalitet osv? (L)
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:10Har haft en fantastisk dag! Jobbet var lugnt och under en ledig timme mellan jobb och jobbmöte skyndade jag mig till addnature och köpte klätterutrustning (H:)
Själv då?
Har haft en fantastisk dag! Jobbet var lugnt och under en ledig timme mellan jobb och jobbmöte skyndade jag mig till addnature och köpte klätterutrustning (H:)
Själv då?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:17Låt mig se... Jag somnade imorse runt halv två, sen vaknade jag igen runt kvart i nio, struntade i frukosten för att äntligen komma iväg till jobbet, stoppade i mig två frallor med ost och marmelad, hällde i mig ett par koppar kaffe, degade framför min sk
Låt mig se... Jag somnade imorse runt halv två, sen vaknade jag igen runt kvart i nio, struntade i frukosten för att äntligen komma iväg till jobbet, stoppade i mig två frallor med ost och marmelad, hällde i mig ett par koppar kaffe, degade framför min sk
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:26Hm...nja, det kommer bättre dagar i alla fall! 🙂 vad jobbar du med?
Hm...nja, det kommer bättre dagar i alla fall! 🙂 vad jobbar du med?
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 20:29datanörd. 🙂
datanörd. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 23:55datanörd och ingen Joltcola på hela dagen ... hmmmm ...
datanörd och ingen Joltcola på hela dagen ... hmmmm ...
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 06:43dmorn säger jag, som trodde tråden handlade om dmorn, inte dnatt.
Gick och la mig vid nio igår, vaknade vid halv sex, men lika trött ändå. 🙁
dmorn säger jag, som trodde tråden handlade om dmorn, inte dnatt.
Gick och la mig vid nio igår, vaknade vid halv sex, men lika trött ändå. 🙁
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 07:17Helt riktigt Daniel!
Jag har sovit mina åtta timmar (av nån anledning tycker min pappas sambo att det är ok att skicka sms kl. 7 på mornen) i alla fall så nu är jag "up and running". *visar hornen med fingrarna*
Helt riktigt Daniel!
Jag har sovit mina åtta timmar (av nån anledning tycker min pappas sambo att det är ok att skicka sms kl. 7 på mornen) i alla fall så nu är jag "up and running". *visar hornen med fingrarna*
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 07:33dmorn!!!!!!!!
Idag är det en mycket bra fredag!
Om några timmar kommer A från Göteborg!!!!
Som jag längtat
dmorn!!!!!!!!
Idag är det en mycket bra fredag!
Om några timmar kommer A från Göteborg!!!!
Som jag längtat