Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:35d morn. Nu är det helg... 🙂
d morn. Nu är det helg... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:36Njae... Inte riktigt än va... Jag ska jobba fem timmar...
Njae... Inte riktigt än va... Jag ska jobba fem timmar...
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:39Nä ok då, men snart är det helg... 🙂
Nä ok då, men snart är det helg... 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:43Plikten kallar, men jag fick en trevlig cykeltur i morse så jag är glad ändå. *Skruvar upp radiovolymen och lägger fötterna på bordet och försöker se effektiv ut.*
Plikten kallar, men jag fick en trevlig cykeltur i morse så jag är glad ändå. *Skruvar upp radiovolymen och lägger fötterna på bordet och försöker se effektiv ut.*
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:44Ser man effektiv ut när man har fötterna på bordet? *ser fundersam ut*
Nä, fy fan vad jag är trött på de där fåniga grejer inom stjärnor. Nu är det slut med det! :@
Ser man effektiv ut när man har fötterna på bordet? *ser fundersam ut*
Nä, fy fan vad jag är trött på de där fåniga grejer inom stjärnor. Nu är det slut med det! :@
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 08:55*förstår inte vad Jenny menar*
d morn! Idag har jag fikat på jobbet. Äpplepaj beställd! och ikväll är det bastu med "grabbarna" för att följas upp med lite mat.
*förstår inte vad Jenny menar*
d morn! Idag har jag fikat på jobbet. Äpplepaj beställd! och ikväll är det bastu med "grabbarna" för att följas upp med lite mat.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:00morron, blev precis inte en bra morn när jag insåg att jag kommer missa Niklas paj i eftermiddag. 🙁
Datanörd alltså Jenny... Misstankarna bekräftas. 🙂
morron, blev precis inte en bra morn när jag insåg att jag kommer missa Niklas paj i eftermiddag. 🙁
Datanörd alltså Jenny... Misstankarna bekräftas. 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:06dmorn!
Tröööööttt efter Växjö tur och retur och mässmonterbyggande igår kl.8-21. Snart dags för kaffe och fredagsfralla på jobbet.
Ikväll ska jag ladda upp inför morndagens Finallopp och Funbeatträff med Winnerbäck-konsert! 🙂 Sova får jag göra i näst
dmorn!
Tröööööttt efter Växjö tur och retur och mässmonterbyggande igår kl.8-21. Snart dags för kaffe och fredagsfralla på jobbet.
Ikväll ska jag ladda upp inför morndagens Finallopp och Funbeatträff med Winnerbäck-konsert! 🙂 Sova får jag göra i näst
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:11d morn! Ledig idag, och nervositeten stiger... Ska ta mig en ny dust med vägverket idag.
d morn! Ledig idag, och nervositeten stiger... Ska ta mig en ny dust med vägverket idag.
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 09:14Vafalls Anders? Varför missar du min paj? 🙁
Vem ska jag nu ge den etra stora biten till?
Vafalls Anders? Varför missar du min paj? 🙁
Vem ska jag nu ge den etra stora biten till?