Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 09:55Ganska lång misstänker jag, eftersom det inte står "Emelie bor i närheten av dig" vid dina inlägg. Solna, kan det vara nåt? 😀
Ganska lång misstänker jag, eftersom det inte står "Emelie bor i närheten av dig" vid dina inlägg. Solna, kan det vara nåt? 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:04haha ja min bror bor i Solna men jag bor i Halmstad, kanske inte längsta laget för att få en kaffe ?
haha ja min bror bor i Solna men jag bor i Halmstad, kanske inte längsta laget för att få en kaffe ?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:07Du anar inte vad du missar 😉
Du anar inte vad du missar 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:13dame, kommer förbi när jag är hos min bror 🙂
dame, kommer förbi när jag är hos min bror 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:14Du är så välkommen 🙂
Du är så välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:21tack 🙂
tack 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 10:57Det är så UNDERBART fint väder idag! (H:) Fint när ljuset reflekteras på alla röd-oranga löven, så allting får en varm gulaktig ton... (L) (L) (L)
Det är så UNDERBART fint väder idag! (H:) Fint när ljuset reflekteras på alla röd-oranga löven, så allting får en varm gulaktig ton... (L) (L) (L)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 11:06det var jätte fint väder kl8 i morse, nu är det mulet.
Gissa om jag blev förvånad, tyckte det väsnades lite mycket utanför kollar ut då står det, branbil, polis och ambulans, det brinner i mitt hus. elelr ja det har slutat nu, men det brann i mitt hus oc
det var jätte fint väder kl8 i morse, nu är det mulet.
Gissa om jag blev förvånad, tyckte det väsnades lite mycket utanför kollar ut då står det, branbil, polis och ambulans, det brinner i mitt hus. elelr ja det har slutat nu, men det brann i mitt hus oc
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 11:12Det är väl det som är läskigt med eldsvådor, att de kommer smygande till områdena i närheten...
Det är väl det som är läskigt med eldsvådor, att de kommer smygande till områdena i närheten...
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 11:35d morn! Endorfinerna poppar runt i kroppen efter att ha inlett dagen med en härlig löptur. Nu ska jag ge mig ut på stan och leta upp lämplig Halloweenklädsel och en present till värdparet.
Just ja, kaffe. Daniel, ska jag ta en long black på stan eller kan
d morn! Endorfinerna poppar runt i kroppen efter att ha inlett dagen med en härlig löptur. Nu ska jag ge mig ut på stan och leta upp lämplig Halloweenklädsel och en present till värdparet.
Just ja, kaffe. Daniel, ska jag ta en long black på stan eller kan