Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:00Haha! 😀
Haha! 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:00Fika brukar betyda kaffe (eller andra saker, men jag kör på min blyg, pryd och försynt-linje.NU) och (i allra värsta fall) fikabröd med choklad i eller på....
Avståndet är inte problemet, (notera gärna att JAG dök upp på Centralbadet, men inte du... 😉 )
Fika brukar betyda kaffe (eller andra saker, men jag kör på min blyg, pryd och försynt-linje.NU) och (i allra värsta fall) fikabröd med choklad i eller på....
Avståndet är inte problemet, (notera gärna att JAG dök upp på Centralbadet, men inte du... 😉 )
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:01Men Johanna.. skavsår i öronen är väl ändå inte det värsta som kan hända? Dessutom får man ju chansen att träffa både dig och mig på samma gång - det bara MÅSTE ju vara värt det? (H)
Men Johanna.. skavsår i öronen är väl ändå inte det värsta som kan hända? Dessutom får man ju chansen att träffa både dig och mig på samma gång - det bara MÅSTE ju vara värt det? (H)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:04Johanna och Jessie - två önskningar i en (H)
Johanna och Jessie - två önskningar i en (H)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:06Jessie, långsint? Eller kanske bara bitter över att du inte fick chansen att träffa mig när du väl gjort dig besväret?
Jessie, långsint? Eller kanske bara bitter över att du inte fick chansen att träffa mig när du väl gjort dig besväret?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:07Nej, inte långsint. Snarare förvånansvärt LAT på längre sträckor? Halvvägs är för övrigt i.. Enköping. Är det verkligen så roligt? *skeptisk*
(meh! du får ju inte hålla på och editera på det där viset när jag också håller på och editerar på det där viset
Nej, inte långsint. Snarare förvånansvärt LAT på längre sträckor? Halvvägs är för övrigt i.. Enköping. Är det verkligen så roligt? *skeptisk*
(meh! du får ju inte hålla på och editera på det där viset när jag också håller på och editerar på det där viset
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:08Daniel, jag ville ju också träffa dig. Du var inte där. Men det var Jessie. Så det så!
Daniel, jag ville ju också träffa dig. Du var inte där. Men det var Jessie. Så det så!
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:09What SHE said! *pekar glatt på Johanna*
What SHE said! *pekar glatt på Johanna*
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:11Hörni (L) då bestämmer vi att jag dyker upp när det beger sig nästa gång (och då får jag väl hoppas att det inte är ngt annat som krockar, igen, annars biter nog Jessie av huvudet på mig)
Undrar om inläggseditering kan räknas som en sport?
Hörni (L) då bestämmer vi att jag dyker upp när det beger sig nästa gång (och då får jag väl hoppas att det inte är ngt annat som krockar, igen, annars biter nog Jessie av huvudet på mig)
Undrar om inläggseditering kan räknas som en sport?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 13:14Nästa gång KAN bli geocaching med Jessie, håll önen öppna för tråd i ämnet! *tipsar om*
För övrigt handlar det inte om vad man har planerat sedan tidigare utan det är en fråga om korrekt prioritering. Sådeså! 😉
Spontana träffar utanför officiella funbe
Nästa gång KAN bli geocaching med Jessie, håll önen öppna för tråd i ämnet! *tipsar om*
För övrigt handlar det inte om vad man har planerat sedan tidigare utan det är en fråga om korrekt prioritering. Sådeså! 😉
Spontana träffar utanför officiella funbe