Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

NU vaknade jag till.... Geochaching har jag fått för mig att det är skitkul och vill testa.

Så snälla Jessie hinta mig när det kommer mer info, annars är jag lite rädd att jag missar i allt pladder som är här. 😉

Anna: Det kommer att bli en egen tråd, men jag lovar att peta dig i sidan om du inte anmäler intresse i den.. 😉

Haha, längre österut längst med Dalälven? Det är precis där mina föräldrar bor och JA, DÄR snackar vi mygg! I somras skulle vi till Gysinge Bruksmarknad... Vi klev ur bilen och sprang in i den igen och smorde in hela oss i ett "myggmedel". Det stod bekämp

bläääääää jag har inte fått kommat ut idag, dumma människor :@

Gysinge och Tärnsjö är nog bland de värsta ställena... Där skulle jag inte vilja bo! *allergisk mot myggbett*

Nää, fy f-n. Min familj bor i Hedesunda, det är rätt mycket mygg där med! *hua*

I midsomras satt jag med långbyxor, långärmad tröja och dunväst där förresten. Det var kallt.

@Sofi(a)e: jodå, längre österut, men inte så långt som tärnsjö. Snarare bara ett par kilometer bort från näs, nedåt älven. Precis efter forsön.

Jag heter Sofie.

Sorry. stevfal eftersom jag halvligger i en soffa och skriver, hoppas du inte blev ledsen på mig 🙁

Nä, inte alls ledsen :@

A och E ligger ju sååå nära varandra på tangentbordet *gnisslar tänder*