Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 12:15d morn! Var uppe strax efter åtta eftersom det var TSM-träning. Och det är SÅ drygt (men kul) att ringa sina vänner som tagit sovmorn och gasta i luren att man redan varit ute och sprungit. Hahahaha, jag är full av energi!
d morn! Var uppe strax efter åtta eftersom det var TSM-träning. Och det är SÅ drygt (men kul) att ringa sina vänner som tagit sovmorn och gasta i luren att man redan varit ute och sprungit. Hahahaha, jag är full av energi!
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 12:32d morn funbeatare.
Trodde att jag skulle vara tvungen att rulla mig ur sängen efter gårdagens helkroppsarbete samt VU-löpning.Men det känns ju riktigt bra idag! 😀
d morn funbeatare.
Trodde att jag skulle vara tvungen att rulla mig ur sängen efter gårdagens helkroppsarbete samt VU-löpning.
Men det känns ju riktigt bra idag! 😀
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 12:49*skratt*
Shit vad drygt att ringa och mobba sina kompisar. TSM är ett skönt gäng, nu ska jag inte springa maran och tycker distanspass är übertråkiga, annars hade jag hängt på.
Men inte omöjligt att vi ses i vår när träningen inför halvmaran sätter igån
*skratt*
Shit vad drygt att ringa och mobba sina kompisar. TSM är ett skönt gäng, nu ska jag inte springa maran och tycker distanspass är übertråkiga, annars hade jag hängt på.
Men inte omöjligt att vi ses i vår när träningen inför halvmaran sätter igån
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 14:27Tung trög dag.. ett stadigt grått dis är allt jag kan se när jag tittar ut. Förmiddagens spinningpass var i det närmaste en katastrof. så jag tror jag ska göra som björnarna resten av den här dagen.
Fast det vore roligare om man hade sällskap under täck
Tung trög dag.. ett stadigt grått dis är allt jag kan se när jag tittar ut. Förmiddagens spinningpass var i det närmaste en katastrof. så jag tror jag ska göra som björnarna resten av den här dagen.
Fast det vore roligare om man hade sällskap under täck
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 16:56Jessie har varit ute och gått i tre timmar och fotograferat så mycket fult och vackert och är därför så NÖJD att hon inte ens IDS att hugga varken på Daniels uppenbara lathet eller hans LunarPIKar. Sådeså. 😉
Jessie har varit ute och gått i tre timmar och fotograferat så mycket fult och vackert och är därför så NÖJD att hon inte ens IDS att hugga varken på Daniels uppenbara lathet eller hans LunarPIKar. Sådeså. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 1 November 2009, 18:30Ännu 6 timmars buskröjning.
Ännu 6 timmars buskröjning.
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:08Ehm.. man ser vad man vill se.. känns inte helt rätt i sammanhanget.. kanske? (H)
Ehm.. man ser vad man vill se.. känns inte helt rätt i sammanhanget.. kanske? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 1 November 2009, 20:44Men Peter då! Låter som det var ett tag sen sist?
Men Peter då! Låter som det var ett tag sen sist?
Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 20:54Näeh Bruse. Om det HADE varit länge sen sist hade han absolut läst BUSKröjning.. men tänkt på nåt heeeelt annat... *host, harkel*
Näeh Bruse. Om det HADE varit länge sen sist hade han absolut läst BUSKröjning.. men tänkt på nåt heeeelt annat... *host, harkel*
Quote from Rasmus Olsson on 1 November 2009, 21:10Jessie, hur vet du att det inte var länge sedan? Har jag missat nåt?
Jessie, hur vet du att det inte var länge sedan? Har jag missat nåt?