Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2009, 13:13Hejsan, lilla krumelur!
Hejsan, lilla krumelur!
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:15PAPPA!!! (H:)
PAPPA!!! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:16Tror hon ser så liten ut bar aför att hon står och tar sats för att hoppa på oss och tackla ner oss och tvångskittla oss.
Tror hon ser så liten ut bar aför att hon står och tar sats för att hoppa på oss och tackla ner oss och tvångskittla oss.
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 13:17Jag ser ingen Jenny här...
Jag ser ingen Jenny här...
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:17Näää... BOTTA!!! *vips*
Näää... BOTTA!!! *vips*
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 13:18Tråkigt det blir utan en Jenny som kokar av ilska.
Tråkigt det blir utan en Jenny som kokar av ilska.
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2009, 13:20Hej mitt barn !
Ha ha ha ha ha 😀
Hej mitt barn !
Ha ha ha ha ha 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 20:04Joo, jag sover om nätterna *flinar*
Joo, jag sover om nätterna *flinar*
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 07:20d morn! eller? usch jag är trött, jobbigt att sätta sig och läsa, hade varit lättare att åka till ett jobb och jobba! men jag gillar det ändå önskar bara att jag kunde allt! Ha en toppen dag alla a singlar
(L)
d morn! eller? usch jag är trött, jobbigt att sätta sig och läsa, hade varit lättare att åka till ett jobb och jobba! men jag gillar det ändå önskar bara att jag kunde allt! Ha en toppen dag alla a singlar
(L)
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 08:47d morn! Idag ska jag gå till mitt nya jobb... Fast jag vet inte hur länge jag ska vara där. 😀
Ha en kanondag allihop! 🙂
d morn! Idag ska jag gå till mitt nya jobb... Fast jag vet inte hur länge jag ska vara där. 😀
Ha en kanondag allihop! 🙂