Quote from Funbeat user on 1 November 2009, 21:16Nu tänkte du väl lite fel Bruse. Jag bara talade om hur man KAN tänka om det ÄR länge sen... vilket jag då alltså vet för att......... Take your guess!?
Nu tänkte du väl lite fel Bruse. Jag bara talade om hur man KAN tänka om det ÄR länge sen... vilket jag då alltså vet för att......... Take your guess!?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 07:48d morn, ny dag nya möjligheter.
d morn, ny dag nya möjligheter.
Quote from Fredric Lagerström on 2 November 2009, 07:58Ont i foten?
Jajjamänn! 🙂
Ont i foten?
Jajjamänn! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 08:04Morsning!
Var hyfsad friskare i lördags, blev sämre igår och inatt fått hotattackacker. Nån med vit sjuksköterskeuniform som vill ta hand om mig?
Morsning!
Var hyfsad friskare i lördags, blev sämre igår och inatt fått hotattackacker. Nån med vit sjuksköterskeuniform som vill ta hand om mig?
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 13:07Sofie, sover du inte på nätterna?
Sofie, sover du inte på nätterna?
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:08Ja, Sofie... SOVER du inte på nätterna? *ler lömskt*
Ja, Sofie... SOVER du inte på nätterna? *ler lömskt*
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 13:09Vad liten du blivit Jenny!
Vad liten du blivit Jenny!
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:11... och jag ska aldrig bliva stor!!!
... och jag ska aldrig bliva stor!!!
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2009, 13:12"stur" sa Pippi
"stur" sa Pippi
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 13:13Ja, men jag är inte Pippi. Jenny heter jag! *räcker fram handen*
Ja, men jag är inte Pippi. Jenny heter jag! *räcker fram handen*