Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

morron, har en hektiskt dag framför mig här. Lycka till mats!

Tack Anders! 🙂

Hektisk dag? Vad är det? *små ler* Hehe, en annan är lycklig student...

Själv är jag inne på min fjärde kopp kaffe, har bara några rader kvar att skriva på tentan o tja... Livet är rätt så lugnt o behagligt...

Dessvärre börjar verkligheten i morn igen

Ny kurs, vad är det för nån tro? Kan ju faktiskt vara så att det är en rolig kurs?

*ler* Japp du har helt rätt Anders, jag tror nog att den kan vara det 🙂 Eller hoppas ivartfall...

Imorn blir det en typ av fortsättning på den jag precis avslutar, om pedagik och didaktik...
Faktiskt väldigt intresant å se hur man formas som människa,

Man ska vara FRISK student om det ska vara behagligt i alla fall, det har jag tvingats inse "the hard way". Efter mina tre veckors sjukdom är jag lite efter i båda de kurser jag läst parallellt aug-okt och igår började nästa kursperiod med två NYA kurser

Aaargh!!!!!!!!!! Jag lider med dig! BLÄ asså! 🙁

Önskar stort lycka till, hoppas att du kommer in i flytet och allt lixom bara blir hur bra som helst...

d morn kära singlar! 🙂 Idag ska jag till jobbet igen, och det är så sjuuukt skönt efter nästan 8 månaders arbetslöshet. 😀

Ha en underbar höstdag! (L)

d morn!
Kul för dig Mats! Uppför dig nu. 😉

Ja, Mats. Uppför dig nu... Inte för mycket funbeatande på jobbet va? 😉 Hoppas du får en underbar dag! (L)

Nu sticker jag också till jobbet. Måste vara ett nytt P.R i sticka-till-jobbet-tidigt... (#)