Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 08:59morron, har en hektiskt dag framför mig här. Lycka till mats!
morron, har en hektiskt dag framför mig här. Lycka till mats!
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 09:11Tack Anders! 🙂
Tack Anders! 🙂
Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 09:36Hektisk dag? Vad är det? *små ler* Hehe, en annan är lycklig student...
Själv är jag inne på min fjärde kopp kaffe, har bara några rader kvar att skriva på tentan o tja... Livet är rätt så lugnt o behagligt...
Dessvärre börjar verkligheten i morn igen
Hektisk dag? Vad är det? *små ler* Hehe, en annan är lycklig student...
Själv är jag inne på min fjärde kopp kaffe, har bara några rader kvar att skriva på tentan o tja... Livet är rätt så lugnt o behagligt...
Dessvärre börjar verkligheten i morn igen
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 09:48Ny kurs, vad är det för nån tro? Kan ju faktiskt vara så att det är en rolig kurs?
Ny kurs, vad är det för nån tro? Kan ju faktiskt vara så att det är en rolig kurs?
Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 10:06*ler* Japp du har helt rätt Anders, jag tror nog att den kan vara det 🙂 Eller hoppas ivartfall...
Imorn blir det en typ av fortsättning på den jag precis avslutar, om pedagik och didaktik...
Faktiskt väldigt intresant å se hur man formas som människa,
*ler* Japp du har helt rätt Anders, jag tror nog att den kan vara det 🙂 Eller hoppas ivartfall...
Imorn blir det en typ av fortsättning på den jag precis avslutar, om pedagik och didaktik...
Faktiskt väldigt intresant å se hur man formas som människa,
Quote from Funbeat user on 3 November 2009, 11:30Man ska vara FRISK student om det ska vara behagligt i alla fall, det har jag tvingats inse "the hard way". Efter mina tre veckors sjukdom är jag lite efter i båda de kurser jag läst parallellt aug-okt och igår började nästa kursperiod med två NYA kurser
Man ska vara FRISK student om det ska vara behagligt i alla fall, det har jag tvingats inse "the hard way". Efter mina tre veckors sjukdom är jag lite efter i båda de kurser jag läst parallellt aug-okt och igår började nästa kursperiod med två NYA kurser
Quote from Fredrik Svensson on 3 November 2009, 12:03Aaargh!!!!!!!!!! Jag lider med dig! BLÄ asså! 🙁
Önskar stort lycka till, hoppas att du kommer in i flytet och allt lixom bara blir hur bra som helst...
Aaargh!!!!!!!!!! Jag lider med dig! BLÄ asså! 🙁
Önskar stort lycka till, hoppas att du kommer in i flytet och allt lixom bara blir hur bra som helst...
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 07:50d morn kära singlar! 🙂 Idag ska jag till jobbet igen, och det är så sjuuukt skönt efter nästan 8 månaders arbetslöshet. 😀
Ha en underbar höstdag! (L)
d morn kära singlar! 🙂 Idag ska jag till jobbet igen, och det är så sjuuukt skönt efter nästan 8 månaders arbetslöshet. 😀
Ha en underbar höstdag! (L)
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 07:51d morn!
Kul för dig Mats! Uppför dig nu. 😉
d morn!
Kul för dig Mats! Uppför dig nu. 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 08:18Ja, Mats. Uppför dig nu... Inte för mycket funbeatande på jobbet va? 😉 Hoppas du får en underbar dag! (L)
Nu sticker jag också till jobbet. Måste vara ett nytt P.R i sticka-till-jobbet-tidigt... (#)
Ja, Mats. Uppför dig nu... Inte för mycket funbeatande på jobbet va? 😉 Hoppas du får en underbar dag! (L)
Nu sticker jag också till jobbet. Måste vara ett nytt P.R i sticka-till-jobbet-tidigt... (#)