Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:05Maison Daniel måste tyvärr hålla stängt i em pga personalbrist, men annars hade ni alla varit välkomna =)
Maison Daniel måste tyvärr hålla stängt i em pga personalbrist, men annars hade ni alla varit välkomna =)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:13Det där är den Daniel vi känner och gillar (?) - all talk och ingen hemma på verkstan. 😉
Det där är den Daniel vi känner och gillar (?) - all talk och ingen hemma på verkstan. 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:27Hörru jessie, nu sticker du ut hakan lite väl mkt. Jag vill se dig ta en promenad så kommer jag fixa dig en rejäl fika.
Hörru jessie, nu sticker du ut hakan lite väl mkt. Jag vill se dig ta en promenad så kommer jag fixa dig en rejäl fika.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:28Daniel, du kan ju inte ge personalen ledigt när jag vill dricka kaffe 🙁
Daniel, du kan ju inte ge personalen ledigt när jag vill dricka kaffe 🙁
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:30Jag ska byta personal, då blir Jessie också nöjd (H)
Jag ska byta personal, då blir Jessie också nöjd (H)
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:47Skulle jag gå 15 mil för en fika? Jag dricker ju inte ens kaffe! (t-)
(varför skulle jag vilja att du bytte personal förresten? man går väl till Daniels fik för att träffa Daniel, eller hur? 😉 )
Skulle jag gå 15 mil för en fika? Jag dricker ju inte ens kaffe! (t-)
(varför skulle jag vilja att du bytte personal förresten? man går väl till Daniels fik för att träffa Daniel, eller hur? 😉 )
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:49Så fika = kaffe för dig Jessie? Det finns da téer också.
Btw, så 15 mil är inte värt för att få träffa mig alltså?
Så fika = kaffe för dig Jessie? Det finns da téer också.
Btw, så 15 mil är inte värt för att få träffa mig alltså?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:50Kan ni inte mötas på halva vägen? 7,5 mil var. Daniel tar med termos.
Kan ni inte mötas på halva vägen? 7,5 mil var. Daniel tar med termos.
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:54Finns ganska trevliga fikaställen däromkring, har tillbringat somrarna inte så långt från där Jessie bor. Bra fiske, trevliga omgivningar, men mycket mygg.
Hjälper du mig att bära, Johanna?
Finns ganska trevliga fikaställen däromkring, har tillbringat somrarna inte så långt från där Jessie bor. Bra fiske, trevliga omgivningar, men mycket mygg.
Hjälper du mig att bära, Johanna?
Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 12:57Det skulle jag kunna göra, men jag vill ju inte bli femte hjulet... eller förresten, Daniel, det finns risk att jag och Jessie pratar ihjäl dig så att du kommer hem med skavsår i öronen, så jag stannar nog hemma i alla fall.
Det skulle jag kunna göra, men jag vill ju inte bli femte hjulet... eller förresten, Daniel, det finns risk att jag och Jessie pratar ihjäl dig så att du kommer hem med skavsår i öronen, så jag stannar nog hemma i alla fall.