Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 09:41Nä, Håkan, så vitt jag kan minnas såg jag inte till Mats nånstans i min dröm. Vem han än var, så hade han en fin, öppen ljus planlösning utan vare sig väggar mellan kök, vardagsrum eller sovrum, så jag kunde titta på när han lagade frukost åt mig från sän
Nä, Håkan, så vitt jag kan minnas såg jag inte till Mats nånstans i min dröm. Vem han än var, så hade han en fin, öppen ljus planlösning utan vare sig väggar mellan kök, vardagsrum eller sovrum, så jag kunde titta på när han lagade frukost åt mig från sän
Quote from Rasmus Olsson on 29 October 2009, 09:53Jenny och Mats, känn hur fint det ligger i minnen. Jenny och Mats.
Jenny och Mats, känn hur fint det ligger i minnen. Jenny och Mats.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:09I minnen? Menar du i munnen? Hehe... Det gör ju det! Men så gör även Jenny och Magnus, Jenny & Håkan, Jenny & Lasse... I could on and on... Det enda som inte låter så bra är Jenny & Bruse, men Sofie & Bruse passar desto bättre! 😉
I minnen? Menar du i munnen? Hehe... Det gör ju det! Men så gör även Jenny och Magnus, Jenny & Håkan, Jenny & Lasse... I could on and on... Det enda som inte låter så bra är Jenny & Bruse, men Sofie & Bruse passar desto bättre! 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:17...människa igen... Tack för kaffet.
...människa igen... Tack för kaffet.
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:24här får man skäll för att man implicerar att ni vaknar tillsammans, vilket är huuuur mysigt och skönt som helst, och sen hugger du själv i med att en massa olika karlar skulle ligga bra i munnen.
Vem är det som är snuskig egentligen, Jenny.
undrar
"vä
här får man skäll för att man implicerar att ni vaknar tillsammans, vilket är huuuur mysigt och skönt som helst, och sen hugger du själv i med att en massa olika karlar skulle ligga bra i munnen.
Vem är det som är snuskig egentligen, Jenny.
undrar
"vä
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 10:31Magnus: varsåd vännen. 😉
Håkan: NEJ!!! Vad skrev jag?!!! *springer iväg till biktbåset*
Magnus: varsåd vännen. 😉
Håkan: NEJ!!! Vad skrev jag?!!! *springer iväg till biktbåset*
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 12:02Jepp, det var en d morn idag. Är så pigg och utvilad...måste ha sovit tt med andra ord.
Jenny: ...förresten....jag SOV igår. Sådeså 😉
Jepp, det var en d morn idag. Är så pigg och utvilad...måste ha sovit tt med andra ord.
Jenny: ...förresten....jag SOV igår. Sådeså 😉
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 12:40Ja, JAAAAAG har inte sagt nånting!!! Jag frågade ju om du sov tt... Får jag inte vara artig? *försöker se oskyldig ut*
Ja, JAAAAAG har inte sagt nånting!!! Jag frågade ju om du sov tt... Får jag inte vara artig? *försöker se oskyldig ut*
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 13:45Du är ungefär lika oskyldig som jag brukar vara när jag ser oskyldig ut. Och det vet både du och jag vad det innebär... 😀
Du är ungefär lika oskyldig som jag brukar vara när jag ser oskyldig ut. Och det vet både du och jag vad det innebär... 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2009, 13:54Vad är det där för ständigt jämförande oss emellan? Ska jag känna mig rädd nu som i "Ensam ung kvinna söker" eller? (#)
Vad är det där för ständigt jämförande oss emellan? Ska jag känna mig rädd nu som i "Ensam ung kvinna söker" eller? (#)