Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Nä, Håkan, så vitt jag kan minnas såg jag inte till Mats nånstans i min dröm. Vem han än var, så hade han en fin, öppen ljus planlösning utan vare sig väggar mellan kök, vardagsrum eller sovrum, så jag kunde titta på när han lagade frukost åt mig från sän

Jenny och Mats, känn hur fint det ligger i minnen. Jenny och Mats.

I minnen? Menar du i munnen? Hehe... Det gör ju det! Men så gör även Jenny och Magnus, Jenny & Håkan, Jenny & Lasse... I could on and on... Det enda som inte låter så bra är Jenny & Bruse, men Sofie & Bruse passar desto bättre! 😉

...människa igen... Tack för kaffet.

här får man skäll för att man implicerar att ni vaknar tillsammans, vilket är huuuur mysigt och skönt som helst, och sen hugger du själv i med att en massa olika karlar skulle ligga bra i munnen.

Vem är det som är snuskig egentligen, Jenny.

undrar
"vä

Magnus: varsåd vännen. 😉

Håkan: NEJ!!! Vad skrev jag?!!! *springer iväg till biktbåset*

Jepp, det var en d morn idag. Är så pigg och utvilad...måste ha sovit tt med andra ord.

Jenny: ...förresten....jag SOV igår. Sådeså 😉

Ja, JAAAAAG har inte sagt nånting!!! Jag frågade ju om du sov tt... Får jag inte vara artig? *försöker se oskyldig ut*

Du är ungefär lika oskyldig som jag brukar vara när jag ser oskyldig ut. Och det vet både du och jag vad det innebär... 😀

Vad är det där för ständigt jämförande oss emellan? Ska jag känna mig rädd nu som i "Ensam ung kvinna söker" eller? (#)