Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

På vilket sätt minskar antalet bröstcancer för att du kör spinning i flera timmar?

Det dör 2-3 gånger fler män i prostatacancer än kvinnor i bröstcancer. Spinnar du 2-3 gånger mer för dessa män än för kvinnorna? (#)

Man kan ju hoppas att forskning om bröstcancer också gynnar forskning om prostatacancer indirekt.

d morn för övrigt. Idag fick jag bevisat för mig själv att jag inte har nååågra fördommar alls. På promenaden till jobbet såg jag en tjej med en gult stort

Niklas, vore det då inte bättre att satsa forskningspengarna på den absolut mest dödliga cancerformen: prostatacancer? (#) Fast det är väl inte helt PK att satsa på sånt. :@

Om vi ska tänka så så borde vi satsa alla pengar på AIDS tills vi löst det, eller ännu hellre, oändligt med resurser på all forskning till vi löst alla sjukdommar. Men det fungerar inte så utan vi väljer våra fighter. Kanske inte alltid rättvist.

Sedan h

Gött Anders!
Jag var där och trampade med i helgen.
Var nöjd efter 2 tim sen slank jag rätt in på ett Body Balance pass. Kul!

d Morn! ...om det nu är en d morn. Grått, regntungt & ingen hade fixat kaffe till mig imorse. (oväntat)

Missade du koppen jag lämnade bredvid din säng? Tsss... *himlar med önen*

oood morn! Hoppas att ni får en underbar dag hela bunten... 🙂

Anders: Gött jobbat! 7 timmar spinning när man nyss varit sjuk tycker jag man ska ha cred för! (t+)

Cancerdebatten: Jag har ingenting emot att man satsar massa pengar på bröstcancerforsknin

Oh, här börjas det (jag som hade lovat mig själv att inte skriva, men ni är ju så... ):

Jag missade DEFINITIVT inte prostatacancermånaden, men jag HAR inte tillräckligt mycket hår i ansiktet för att odla varken skägg eller mustasch... Och jag vet inte om

Jenny: Jag köper ditt argument om att det finns områden som är s-j-u-k-t ojämlika i vår värld, och det är fel. Men när man har förlorat både vänner och släktingar till prostatacancer så är det lite surt att prostatacancermånaden inte får alls samma genoms