Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2009, 18:53Anders, jag har ingen bil, därför vet jag inte.
Anders, jag har ingen bil, därför vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 19:16Och vad är det du brukar röntga med vänsterhanden?
försöker rädda diskussionen upp på torra land igen
Och vad är det du brukar röntga med vänsterhanden?
försöker rädda diskussionen upp på torra land igen
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 19:32Peter,
han har några skruvar sen tidigare i kroppen, nu kanske nån av dem är lös?
Peter,
han har några skruvar sen tidigare i kroppen, nu kanske nån av dem är lös?
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 21:00Bruse, rent logiskt så borde det rent principiellt vara större ansvar att föra fram ett fordon på 1,5 ton plåt än en cykel på typ 10kg och om han dessutom svängde över din cykelbana..
så visst borde du få materialet fixat/betalt
Bruse, rent logiskt så borde det rent principiellt vara större ansvar att föra fram ett fordon på 1,5 ton plåt än en cykel på typ 10kg och om han dessutom svängde över din cykelbana..
så visst borde du få materialet fixat/betalt
Quote from Rasmus Olsson on 21 October 2009, 21:53Kalle, var så jag tänkte. Dock väger Pepitan bara 8,2 kg. Gammal stålhäst från 70-talet.
Kalle, var så jag tänkte. Dock väger Pepitan bara 8,2 kg. Gammal stålhäst från 70-talet.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 23:46Den som anses vållande till olyckan får stå för kalaset och i detta fallet ser jag det som ganska solklart.
Bilisten då alltså.
Den som anses vållande till olyckan får stå för kalaset och i detta fallet ser jag det som ganska solklart.
Bilisten då alltså.
Quote from Rasmus Olsson on 22 October 2009, 07:16d morn!
Sitter och motionerar igång en stel och svullen hand och glor på en kartong med Dexofen och undrade när smärtan jag förväntas ha skall komma?
Tur det, slippa käka massa piller, särskilt när det står så här i en fet röd ruta på förpackningen:
"*
d morn!
Sitter och motionerar igång en stel och svullen hand och glor på en kartong med Dexofen och undrade när smärtan jag förväntas ha skall komma?
Tur det, slippa käka massa piller, särskilt när det står så här i en fet röd ruta på förpackningen:
"*
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 15:18Bruse
Det sägs att man kan ha roligt utan Dexofen(V)
Bruse
Det sägs att man kan ha roligt utan Dexofen(V)
Quote from Rasmus Olsson on 22 October 2009, 15:55Är det dumt att chansa?
Nu är cykeln uthämtad från polisen, framhjulet är som ett tacoskal. Gaffel å övrigt verkar ha klarat sig. 1800 kronor för ny fälg, inklusive ekrar å bygge. Nu drar försäkringscirkusen igång.
Är det dumt att chansa?
Nu är cykeln uthämtad från polisen, framhjulet är som ett tacoskal. Gaffel å övrigt verkar ha klarat sig. 1800 kronor för ny fälg, inklusive ekrar å bygge. Nu drar försäkringscirkusen igång.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 08:37dmorn alla! Klockan är 08:36, det är mulet, men jag tror ändå det blir en väldigt trevlig fredag! Ny dag, nya möjligheter att göra bättre ifrån sig. Hoppas att ni som tränar får bra resultat och att ni andra får en skön vilodag. Själv längtar jag efter 15
dmorn alla! Klockan är 08:36, det är mulet, men jag tror ändå det blir en väldigt trevlig fredag! Ny dag, nya möjligheter att göra bättre ifrån sig. Hoppas att ni som tränar får bra resultat och att ni andra får en skön vilodag. Själv längtar jag efter 15