Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:12Yep, genialt!
d morn på er förresten, det glömde jag säga... Är lite trött, men det var för att jag inte gick o la mig i tid. Funderar på att ta en joggingtur idag! Nacken känns visserligen inte bra, men jag kan väl testa ändå...
Vad ska ni göra idag då
Yep, genialt!
d morn på er förresten, det glömde jag säga... Är lite trött, men det var för att jag inte gick o la mig i tid. Funderar på att ta en joggingtur idag! Nacken känns visserligen inte bra, men jag kan väl testa ändå...
Vad ska ni göra idag då
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:13smart!! Jag gillar när man använder saker till ngt helt annat 🙂
Blev lite sur på IKEA igår, tänkte använda deras gardinstänger att hänga kläder på, men man kan inte köpa fästet för en gardinstång separat längre. Ska IKEA börja vara sådana nu?????
Jag s
smart!! Jag gillar när man använder saker till ngt helt annat 🙂
Blev lite sur på IKEA igår, tänkte använda deras gardinstänger att hänga kläder på, men man kan inte köpa fästet för en gardinstång separat längre. Ska IKEA börja vara sådana nu?????
Jag s
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:16d Morn! Planerar att ta en 15 km rask stavgångspromenad idag i naturen. Solen är ju här!!
d Morn! Planerar att ta en 15 km rask stavgångspromenad idag i naturen. Solen är ju här!!
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:26Här är det förberedelser för nästa veckas flytt så långt nu lilltjejen låter mig hålla på. Vi lär strax få gå ut och göra nåt roligare innan hon river bygget...
Här är det förberedelser för nästa veckas flytt så långt nu lilltjejen låter mig hålla på. Vi lär strax få gå ut och göra nåt roligare innan hon river bygget...
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:30Ska du flytta långt?
Ska du flytta långt?
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 09:58eller så bor man granne med Willys som ligger mitt i stan. (H)
d morn för övrigt.
eller så bor man granne med Willys som ligger mitt i stan. (H)
d morn för övrigt.
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 11:13d... Ehm... Morn... Vaknade med feber, somnade om, vaknade med feber igen, fryser. Det blir nog en underbar dag det här. (#)
Anna: Det vore skoj att se skärbrädslampan om du hittar en bild. 🙂
Edit: Om det är nån som undrar vad min sjuka hjärna har g
d... Ehm... Morn... Vaknade med feber, somnade om, vaknade med feber igen, fryser. Det blir nog en underbar dag det här. (#)
Anna: Det vore skoj att se skärbrädslampan om du hittar en bild. 🙂
Edit: Om det är nån som undrar vad min sjuka hjärna har g
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 11:14Aw... Stackars grisen... 😉 Hoppas du blir frisk snart. *kram*
Aw... Stackars grisen... 😉 Hoppas du blir frisk snart. *kram*
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 11:17Tack hjärtat, det blir säkert bättre snart. 🙂
Tack hjärtat, det blir säkert bättre snart. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2009, 12:51Helena: jättelångt. Eller nästan en kilometer. Kanske :-).
Helena: jättelångt. Eller nästan en kilometer. Kanske :-).