Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Krya på dig Mats och vila ordentligt.

Eva: Varför skulle man ta bilen till Willys när man KAN gå? Ryggsäck på och sen handlar man så mycket som får plats... Är ryggsäcken lite liten så får man göra om det oftare, men det är ju bara bra med all den extra motionen. (t+)

Ja, eller varför inte cykeln......det hade ju också fungerat.......jag gillar ju "gratismotion" 🙂
Men jag tar mig den lilla lyxen att låta maten kosta lite extra när jag oftast har fyllt hela dagarna med jobb, häst och träning och sällan landar i soffan

Morrn morrn... *gäääsp*

Jag undrar varför jag vaknade bara fem timmar efter att jag gick och la mig? Är jag utvilad då eller? Jag gick o la mig lite för sent igår. När jag nästan somnat får jag sms av en kompis, så vi sitter sen o chattar till tre. Det v

Morrn! Jag vaknade av larmet på min mobil. Jag var på fest igår och vågade inte lita på att jag skulle vakna av mig själv för att hinna med en buss strax efter 10.

Hör att jag är lite lomhörd idag...de måste spelat jäkligt högt igår....men roligt hade vi

d morn! Sovit som en stock i exakt 9 tim, lam mörbultad och seg idag.

Dags att packa ngr kartonger till (H) och fom kl tolv är det jag som kör trappträning igen. Det regnar stilla och fint, hade mina ben inte varit så sega som de är hade en löptur utmed

d morn, den här dagen blir nog ganska lik gårdagen. Men vi ska träffa dotterns mamma och mormor en stund i parken.

Aha, kartongflykt!! De packar sig inte av sig själv vettu 😀

d morn på er! Idag blir det tvätt, städning, rapportläsande och träning. Känns som en skön dag! 🙂

d Morn! Ska strax ge mig ut på ett löparpass och ikväll blir det gymet. Däremellan åker jag ev. in till stan.