Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 08:49d morn! Idag blir en bra dag. "Hårt" arbete (läsa artiklar och rapporter) och sen tre timmar klättring ikväll... (H:)
d morn! Idag blir en bra dag. "Hårt" arbete (läsa artiklar och rapporter) och sen tre timmar klättring ikväll... (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 24 November 2009, 09:01Anna, i brist på annat mjukt trevligt tyrolersällskap som du, skedar jag med min röda Merida.
Nej, det var nåt trevligare jag skedade med (t+)
Anna, i brist på annat mjukt trevligt tyrolersällskap som du, skedar jag med min röda Merida.
Nej, det var nåt trevligare jag skedade med (t+)
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:07Nåt? Inte nån?
(Sorry, korrekturflickan är i farten i dag. Dagsverket består enbart av korrekturläsning - och ser jag ett utropstecken till kommer jag att må illa.)
Nåt? Inte nån?
(Sorry, korrekturflickan är i farten i dag. Dagsverket består enbart av korrekturläsning - och ser jag ett utropstecken till kommer jag att må illa.)
Quote from Rasmus Olsson on 24 November 2009, 10:09!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mår du illa nu?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mår du illa nu?
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:10Herregud Bruse, du platsar bland klåparna som skrivit texterna jag ska redigera :@
Nu är jag så yr i huvudet att jag måste logga ut och återgå till jobbet. Skäms!
Herregud Bruse, du platsar bland klåparna som skrivit texterna jag ska redigera :@
Nu är jag så yr i huvudet att jag måste logga ut och återgå till jobbet. Skäms!
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 10:24Jag har bott hos en språkvårdare i hela mitt liv
och sett människor komma och punkt (#)
Jag har bott hos en språkvårdare i hela mitt liv
och sett människor komma och punkt (#)
Quote from Rasmus Olsson on 24 November 2009, 10:31Stackars Johanna som måste jobba! Vedervärdigt, katastrof, skamligt!
Stackars Johanna som måste jobba! Vedervärdigt, katastrof, skamligt!
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:15dmorn, tur att man inte har nån röst så jag inte ens kan ring till vårdcentralen, men annars är allt fint, Buddha är en trevlig prick, skall lära mig allt om honom idag 😀
dmorn, tur att man inte har nån röst så jag inte ens kan ring till vårdcentralen, men annars är allt fint, Buddha är en trevlig prick, skall lära mig allt om honom idag 😀
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 00:27Buddha är nice! (L)
Buddha är nice! (L)
Quote from Rasmus Olsson on 25 November 2009, 07:11osmaklig morn...
osmaklig morn...