Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mats: Då var det väl tur att du skrev en varning så att jag SLAPP klicka på länken då? (t+)

d morn. Idag ska jag hämta min nya cykel(ngn snodde min) och jag ska vara hunvakt också till sötaste vovven 🙂
Date?hm trodde det men...

d morn! Frukost, dagislämning och sedan flytt på schemat. Inte en dag för tidigt.

Morrn...*gnuggar gruset ur önen*...idag är jag trött! Slutar 15.00 dock, så det är bra 😀 sen blir det nog till att fixa till i lägenheten tror jag. Ni då?

d morn!

Pa jobbet 07.30. jobbar till 17 och sedan barnpassning i helgen! (Inte Fredriks dotter om ngn undrar 😛 ). Det blir nog hemmagjord pizza och lite bakande, lussekatter kanske? 1:a advent pa sondag!

(F*n for adventstiden.... kommer bli hart i ar.)

d morn! Idag försov jag mig men lyckades komma i tid till jobbet ändå, man kan vara ruksigt snabb bara man vill!

I eftermiddag ska jag till hästen och sedan hem och laga mat och softa i soffan och njuta av att det är fredag 🙂

Morn! Är själv förvånad att jag kravlat mig upp före 7.30 den här mornen. Hjärnan var pigg men kroppen trött, nu är det tvärt om... Varför blir det så när man kommer till jobbet?

d morn
d morn
Hör fåglar sjunga glatt d morn, d morn i kör.
d morn
d morn
Kom du hem sent i natt:
d morn, förlåt om vi stör.

Sigge:
Innan vi går ut till dagens jobb och spring och skubb sjunger vi en liten sång i våran Frukostklubb

Alla:
d morn
d morn
E

Hahaha! dmorn Håkan! 😀 (Och alla ni andra också så klart... :-))

Idag är jag lite friskare igen, men ändå inte helt okej. Sjukdomsgudarna skämtar med mig aprillo och det börjar bli riktigt, riktigt drygt.... (#)

Skulle ha åkt till familjen idag, men har ångrat mig så det blir en fredagkväll framför datorn och TVn och