Quote from Rasmus Olsson on 27 November 2009, 19:27Inställt tåg från Borlänge. Tog hyrbil, bara två timmar försenad hem. Härligt när Klonen åkt buss 4 timmar för att träffa mig, men får vara ensam två timmar.
Inställt tåg från Borlänge. Tog hyrbil, bara två timmar försenad hem. Härligt när Klonen åkt buss 4 timmar för att träffa mig, men får vara ensam två timmar.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 19:30Då får du se till att du och klonen får mer effektiv och kvalitativ tid istället:-)
Då får du se till att du och klonen får mer effektiv och kvalitativ tid istället:-)
Quote from Rasmus Olsson on 27 November 2009, 19:30Tyckte han kunde diska under tiden...
Tyckte han kunde diska under tiden...
Quote from Daniel von Schantz on 28 November 2009, 08:02oood morn!
Idag är det full rulle från morn till sen natt!
Först frissan...sen
tvättstugan
hästen
middag hos morsan
utgång i MalmöImorn ska jag ta det väldigt lugnt 🙂
Vad hittar ni på idag då? Städa och adventspynta kanske?!?!
oood morn!
Idag är det full rulle från morn till sen natt!
Först frissan...sen
tvättstugan
hästen
middag hos morsan
utgång i Malmö
Imorn ska jag ta det väldigt lugnt 🙂
Vad hittar ni på idag då? Städa och adventspynta kanske?!?!
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 08:08d morn!
Frukost med 4 busungar, sedan kolla spisar, kolla soffor (suck...) bygga RM (billigt och enkelt ock får duga tills jag bestämmer mig) och ANTONIUS (garderobshörna, jippie! Älskar konstiga hörnor i lägenheter, man kan ha jättekul med dom!).
Sedan
d morn!
Frukost med 4 busungar, sedan kolla spisar, kolla soffor (suck...) bygga RM (billigt och enkelt ock får duga tills jag bestämmer mig) och ANTONIUS (garderobshörna, jippie! Älskar konstiga hörnor i lägenheter, man kan ha jättekul med dom!).
Sedan
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 08:10Morrn!
Idag blir det Adventssång på basaren i kyrkan där jag sjunger i kör, innan dess gymet. Vad det blir ikväll återstår att se...
Morrn!
Idag blir det Adventssång på basaren i kyrkan där jag sjunger i kör, innan dess gymet. Vad det blir ikväll återstår att se...
Quote from Rasmus Olsson on 28 November 2009, 08:15d morn, sitter å chattar med en trevlig sak, ska väl snart diska bort nattliga besök och vänta på att den febriga klonen överlever natten.
d morn, sitter å chattar med en trevlig sak, ska väl snart diska bort nattliga besök och vänta på att den febriga klonen överlever natten.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 08:27Trevlig "sak"?
Trevlig "sak"?
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 08:28Morrn morrn!
Idag ska jag klättra på Karbin med Lx3 😀
Sen har jag mindre trevliga saker att ta itu med; betala räkningar och göra budget för december, fundera ut julklappar, boka tvättid och annat trök.
Morrn morrn!
Idag ska jag klättra på Karbin med Lx3 😀
Sen har jag mindre trevliga saker att ta itu med; betala räkningar och göra budget för december, fundera ut julklappar, boka tvättid och annat trök.
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 10:45d morn, ja jag äter pannkakor till frukost så ja det är en d morn!
låter som ni alla kommer få det väldigt bra.
hade velat träna idag det kryper i mina ben, men jag vågar inte då jag fortfarande känner av min hals efter min förkylning som satte sig på s
d morn, ja jag äter pannkakor till frukost så ja det är en d morn!
låter som ni alla kommer få det väldigt bra.
hade velat träna idag det kryper i mina ben, men jag vågar inte då jag fortfarande känner av min hals efter min förkylning som satte sig på s