Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Inställt tåg från Borlänge. Tog hyrbil, bara två timmar försenad hem. Härligt när Klonen åkt buss 4 timmar för att träffa mig, men får vara ensam två timmar.

Då får du se till att du och klonen får mer effektiv och kvalitativ tid istället:-)

Tyckte han kunde diska under tiden...

oood morn!

Idag är det full rulle från morn till sen natt!
Först frissan...sen
tvättstugan
hästen
middag hos morsan
utgång i Malmö

Imorn ska jag ta det väldigt lugnt 🙂

Vad hittar ni på idag då? Städa och adventspynta kanske?!?!

d morn!

Frukost med 4 busungar, sedan kolla spisar, kolla soffor (suck...) bygga RM (billigt och enkelt ock får duga tills jag bestämmer mig) och ANTONIUS (garderobshörna, jippie! Älskar konstiga hörnor i lägenheter, man kan ha jättekul med dom!).

Sedan

Morrn!

Idag blir det Adventssång på basaren i kyrkan där jag sjunger i kör, innan dess gymet. Vad det blir ikväll återstår att se...

d morn, sitter å chattar med en trevlig sak, ska väl snart diska bort nattliga besök och vänta på att den febriga klonen överlever natten.

Trevlig "sak"?

Morrn morrn!
Idag ska jag klättra på Karbin med Lx3 😀
Sen har jag mindre trevliga saker att ta itu med; betala räkningar och göra budget för december, fundera ut julklappar, boka tvättid och annat trök.

d morn, ja jag äter pannkakor till frukost så ja det är en d morn!
låter som ni alla kommer få det väldigt bra.
hade velat träna idag det kryper i mina ben, men jag vågar inte då jag fortfarande känner av min hals efter min förkylning som satte sig på s