Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 07:34dmorn! 3 grader och dimma är inte jättekul att springa i, men effekten är densamma!
dmorn! 3 grader och dimma är inte jättekul att springa i, men effekten är densamma!
Quote from Daniel von Schantz on 25 November 2009, 07:57d morn!
Här i Skåne var det en mild morn. Idag jobbar jag knappt halv dag sedan bär det iväg till stallet för en ridtur medans det fortfraande är ljust. Annars händer det inte mycket idag.
d morn!
Här i Skåne var det en mild morn. Idag jobbar jag knappt halv dag sedan bär det iväg till stallet för en ridtur medans det fortfraande är ljust. Annars händer det inte mycket idag.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 09:03d morn! Idag kändes det inte som att jag var i lilla Malmö utan nån _helt_ annanstans. Jag vaknade sent, hade ingen frukost hemma, så jag knallade ner till det lilla nyöppnade bageriet och köpte frukost. Gick vidare till min lokala Barista och köpte en st
d morn! Idag kändes det inte som att jag var i lilla Malmö utan nån _helt_ annanstans. Jag vaknade sent, hade ingen frukost hemma, så jag knallade ner till det lilla nyöppnade bageriet och köpte frukost. Gick vidare till min lokala Barista och köpte en st
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:21Hmm, jag hade det där sjungeriet i huvet förr men inte nu längre. Däremot så drömmer jag så verkligt att det känns som att jag lever i 2 världar.
Hmm, jag hade det där sjungeriet i huvet förr men inte nu längre. Däremot så drömmer jag så verkligt att det känns som att jag lever i 2 världar.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:36Mats: När det blir sådär bra så överväger jag nästan att byta min DJ i huvet mot din.. men sen var det ju vissa andra länkar du skickat..... och då törs jag inte riktigt. 😉
Mats: När det blir sådär bra så överväger jag nästan att byta min DJ i huvet mot din.. men sen var det ju vissa andra länkar du skickat..... och då törs jag inte riktigt. 😉
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 15:54Jessie: Jag ö-n-s-k-a-r att jag kunde kontrollera min, men det kan jag inte. Nu är det " with the flow som gäller". (H)
Jessie: Jag ö-n-s-k-a-r att jag kunde kontrollera min, men det kan jag inte. Nu är det " with the flow som gäller". (H)
Quote from Rasmus Olsson on 26 November 2009, 07:49Bättre morn än igår, men idag egen förskyllan... bakis...
Bättre morn än igår, men idag egen förskyllan... bakis...
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 08:04oood morn! 😀 Hittills har det varit en bra dag. Jag har visserligen bara varit upp i en halvtimme, men ändå! 🙂
Dagens mornlåt, känns som ett litet ironiskt val av min inre DJ, men ändå. http://tinyurl.com/y9fftpu
Jessie: VARNING! Länken du kli
oood morn! 😀 Hittills har det varit en bra dag. Jag har visserligen bara varit upp i en halvtimme, men ändå! 🙂
Dagens mornlåt, känns som ett litet ironiskt val av min inre DJ, men ändå. http://tinyurl.com/y9fftpu
Jessie: VARNING! Länken du kli
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 10:07d morn.
Jag är numera rödhårig, så nu matchar jag Bruses Merida.
d morn.
Jag är numera rödhårig, så nu matchar jag Bruses Merida.
Quote from Rasmus Olsson on 26 November 2009, 10:13När ska vi få se det?
När ska vi få se det?